Sunday, December 18, 2011

terbang dengan sayap pinjam

Bismillahirrahmanirrahim..




The purity of Cold by ~ MorgueCaroObitorio


19.11.2011-18.12.2011
Dah sebulan rupanya menetap bersama opahchannn dan makcikkkk di kampung yang tersergam indah di utara tu na. Hari ini, kembali semula terbang ke kota kinabalu, pukul bape? Sekejap lagi ye, flight jam 5.15pm.

Dah lame tak gian menaip, terasa macam malas nak menaip. Ada tak blog yang boleh menulis dengan pakai mulut jek?haha.. APa yang nak ditaip hanya perlu dikeluarkan dari mulut, dah siap cakap, terus publish, bes gile ahh :p

Sayu je tengok mata opah. Mungkin lepas ni, mesti dia sunyi, kembali tinggal berdua la dengan makcik, tak delah cucu2 dia yang banyak cakap, yang pepagi kejut die dengan, "oooppaaahhhhhchhhaaannnnnnn!!!"

Kalau rezeki intebiu tu terserbar luas kat mimi, insyaAllah, panjang langkah kembali ke semenanjung kan? Wallahua'lam..berdoa jela yang mampu kan :)

kome, doakan kami selamat tiba di kk ye! insyaAllah lepas ni, ektibiti berbelog boleh la lelaju macam biase kan....emm..agaknyela..hehehe..rinduuuu sume! =]




6 comments:

mas saari said...

semoga selamat sampai ke KK... rindu nak baca komen dari mimi!

Nia Ridzwan said...

mike doakan kome selamat sampai KK.hihi.

alahai comelnye kejut opah cenggitu. "oooppaaahhhhhchhhaaannnnnnn!!!"

Iffah Afeefah said...

Rmai rindukn oph ni

psst k.ngh doakn bbaek sje

ShahzCudin said...

semoga semuanya selamat..

Nurul Iman Rosman said...

kite doakan awak selamat sampai kk ye.

ajak lah opah berblog jgk, nnt soh opah update blog sokmo. dpt lah hilangkan rindu tu. ehee ;)

diana said...

malam ni mesti tidur opah
penuh dengan sayu..
tapi tak pe...
bila jauh
bertambah manis saat2 berjumpa...