Monday, December 26, 2011

mushi mushi doraiMie

Bismillahirrahmanirrahim..



maaf!
ini bukan reality show jepun ye..
tetapi ini!.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
V
V





sumber : onyang Google



Tadaaaa! Alkisahnye tadi merayap2, anak tekak adik dan eheeeemmm perot cik mimi la nak makan Epal Beso la kan. Dah sebulan lebih tak makan. So beli la 3 ketol. 3 ketol je? Sukoop la, banyak2 tak de sape nak makan kat rumah ni. hehe. Lagipun bukan pemakan makanan manissss, terliurrrrr jek lebih..hehe.

Tapi!tapi! tapi! nak cite, nampak mende2 comei ni??? keke. Ade sesape nak hadiahkan mimi ni tak???..hehe.. HAdiah laaa.. NAme die pon syomel! Mushi Mushi Donashi.. awww.. secomel rupawan tapi sekali masuk anak tekak, berbotol2 air masak minummm.hehe..

Tak taw ase die ape.. tapi pemakan DOnut suke kot..hehe.. Boleh cube. Kenali warni warni Donut, nikmatinya dah hargainya..keke. Ape ke tersirat beno ayat tu.. Kome pikio la sendirik ye..hehe.. :))


p.s: tetibe rini bercita2 nak buka kedai donut, Mushi Mushi Doraimie..keke, ade sesape nak beli tak nanti..hehe :p




12 comments:

Iffah Afeefah said...

Nk mkn tp y free la oph

ske donutny

Eera Shera said...

epal beso manis sgt..tak boleh mkn byk2 skali gus.. tp donashi tak penah rasa lg

era kecik said...

comelnya donat tu.. rasa cam nak try lak :P

Ezad Skytech said...

hee...dua2 ta pernah makan...Big Apple..setakat pernah lalu je depan kedainya...hee~

#nampak macam manis je donut2 ni..hee~

cili_kering said...

peh..sodap2...nty klu hasrat nk bkk kedai donut 2 tercapai..ley lhaa kasi free donut at i tau..hahahah

H.J said...

wow..nampak macam sedap.

sha my heart said...

kak sha suka sgt dgn big apple. yummy!

niesa said...

cumelnye dunat

Cik Asma BLuppy said...

alamak! best nye!

NA said...

Belu pernah makan donut kecil tu lagi

-wina1979-

Juliet_iRa~" said...

eh mcm kat big apple je ;p

heee

Kaca Lensa said...

dapnya.. tapi.. xda geng nk mkn sme2.. sob3.. =(