Friday, December 23, 2011

teka teki mak

Bismillahirrahmanirrahim...


Bersantai terpaksa menonton korea dengan budak kecik ni, sambil tekan2 keypad laptop, mak tetibe bingkas bangun daripada baring2 di tempat rehat (ececeh, padahal tilam orang kawin je, jadi tempat istirehat..hahaha).

Sembang punye sembang, mak tanya teka-teki ni, siapa dapat jawab, meh mimi nak kasi review blog dia..hehehe :



cek tam jolok cek yah, cek yah jolok cek teh, cek teh ketawa hehehhe..
apa bende tu? 


Selagi tak dapat dijawab, selagi tu mimi biarkan dia tanpa jawapan, hahahahahahahah,(gelak kejam)..eemmm..enaf!hehe..Tanya la mak2 kome, kot deme satu sekolah dengan mak mimi...ni teka teki orang dulu2..hehehe..



12 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

aduhai pening kepala pikir jawapan nyer!!!

Nur Zulaikha said...

ber cik tam yah teh pulak..adoiii..
emm..teko kot..ahaha (mcm tak kene je)

ShahzCudin said...

taw! masak nasi..kn?

Fatin Mraz said...

cek tam jolok cek yah, cek yah jolok cek teh, cek teh ketawa

masak nasi~

=P

cik violet said...

pe bnda tu..xpat teka..haha

Hanis MY said...

apa eh jawapannya nanti bgtahu eh... hehe

teha said...

dieorg maen gurau2 kot.. hahaahah !

kura said...

aaaaaaaaaa. tak tahu.. nk tanya mak, mak jauh nun kat kg. kredit tak ada nk kol. hahah

My Life's Journey said...

Hahahaha ..umi tak tau jawapannya ..lupa makan kismis ni ..tu lembab cikit otak hahaha

putERi-kAtEk said...

main jolok2 pulak dahhhhh hahahahahahaa

Bui Junaidi said...

tak pernah dgr teka teki ni jd mmg tak tau jawapannya..huhuhu

sha my heart said...

lama tak dengar teka teki ni.. ni teka teki mak kak sha juga. =)