Thursday, December 15, 2011

lessOn 133

Bismillahirrahmanirrahim..



Selamat pagi!
Tahukah mimi berada sekarang? Yang pastinya bukan di Gerik la.hehe. Sebab mimpi ape pepagi gini online kan, kalau tak kerana tenet di sini lebih baik la dari Gerik.

Kedupdapdupdap an jantung menyebabkan tidur tak lena.huhu. Maka setelah ditelek dan dicari, maka jumpa la sesuatu untuk lessOn pagi ni, untuk semua, bukan setakat diri mimi sahaja.

Lessonnya?







Disebabkan otak tak mampu nak berpikir apa sekarang ni, ni sahaja yang terlintas untuk dishare kan bersama, pada khamis pagi ni ye semua!

Aduhai, mode masih dalam : dupdapdupdap..huuuuu..

Semoga perjalanan kome dipermudahkan ya hari ini! bismillahi tawakaltu 'alallah.. :)



13 comments:

Gen2Merah said...

thanx for sharing.... buat aimie, gud lak utk pagi ni.. semoga segalanya d permudahkan

ShahzCudin said...

kenapa dupdapdupdap?
pape pon semoga sglanya dipermudahkan..

Munnafendy said...

mimi knp dupdapdupdap??? ada org nak masuk minang ke?? hehe

KaK LimAh Si SupiR said...

mimi maseh berdebar ye? ehehe :P

mas saari said...

moga debar itu hilang setelah membaca ayat ini..

Yatie Awang said...

Amin...semoga dipermudahkan perjalanannya

siti kektus said...

macam mana sekarang? berdebar lagi tak. hehehe :)

farhana said...

Neves kenapa ni?
whatever it is, moga semuanya dipermudahkan oleh Allah..
N thx perkongsian doa tu :)

msredcheesecake said...

Good luck intebiu.. Dah hilang nebes blom?

Saiazuan said...

zuan currently dlm mood bekerja! err i mean bekerja menyiapkn assignment, projek etc.. adoi~

syarifahsidrus said...

err..nape nerbes tu? hee :P

NA said...

Macam mana temuduga tu? Semoga Mimito dapat menjawab segala soalan.

-wina1979-

Bidadari Syurga said...

ya thanks sayang... 'bismillahi tawakaltu 'alallah' kekadang terleka... tanpa sedar diri ini kerdil tanpa kasih sayang ,....