Tuesday, December 27, 2011

entri harapan dalam mode mengada-ngada

Bismillahirrahmanirrahim..







Hai semuuua! Ite tak delah nak cakap ape sangat tapi ite rase ite ni tak delah hebat mane pon walau hebat la jugak. Errr, ter riiaakkk! Tak baik, nanti Tuhan tarik balik kehebatan ite, baru ite tak kuar cengkerang selamanye kan.hehe..

Apa harapan ite?

Walau pun ada orang cakap kat ite, orang ke? orang la sebab ite suke berkawan dengan orang. Ha, berbalik kepada apa harapan ite. Walau orang cakap "orang yang selalu menggembirakan orang lain adalah orang yang selalu keseorangan", ite harap ite akan selalu menjadi kabar gembira orang. Kalau ada silap salah, tegur la ite taw. Ite nak jadi kawan yang baik..

Taw2!!! Dengar taw harapan ite ni.. :))





p.s: okeh, entri mengade tapi apa yang nak disampaikan itu semua benar dari hati mimi :))



7 comments:

naim said...

salam

hehe

:P

SoLy SoLicious said...

kalo itew ade salah pun jgn lupe tegur itew aww...hee..

itew mintak maap sebab itew baru singgah sini taw.... doakan itew dalam exam final nnti ye...

mode mengada jugak..haha

cik violet said...

hehe..awk memg kwn baik kte kan :)

si kiut lavender said...

moga kamu sentiasa menyinari hidup org lain..:)

Iffah Afeefah said...

terasa jeli(maksd:geli) bile bace ni haha

farah hanim said...

npe ite
hehee
comel2 je

Faaein Talip Roy said...

itew... rindu nak lepak2 kat sini..

siput tu comel lah.. ^^,