Saturday, July 23, 2011

apa Bha namanya..

Bismillahirrahmanirrahim..



satu perkara
lain-lain makna
ape ke hey nye sume ni
saje2?
suke suki makan stoberi?
perli?
ooo..tidak..saje berteka teki..
aii...memain ye dengan cek mimi
ish2..
cepuk kang..
ish2..
sabor dek..sabor kak..
ape nye..
sile jelas dgn lebih teliti..

kikiki..apelah yang aku ngarot tuh..hahaha..ni..~ tadi g paso..beli mende lah ni..kami cakap lain.owang tu cakap lain..kome pangey ni ape?
hehehe
.
.
.

.
.

ye...cek mimi tawu...mesti kome kenai mende alah ni
mesti la pisang kan..takkan sipot gondong pulok..
kikiki
tapi kome kenai ke ni jenis2 baka2 cucu pisang ape ni..
ha..
x tawla tu..
nak kate pisang emas la tu
yela..pisang emas kan dibawa belayar,,dari kecik lagi dok apal mende tu...
no2..
salah2
hehehe
pat teka!hehehehe
yela2..cek mimi gtaw la..ayoo...ni kami orang2 semenanjung kate..pisang lemak maneh..
tawu owang sabah kate ape?
kiki
saya berkali2 tadi
hah?pisang apa makcik?montel?montel ke?
x..
tidak bha..kami disine, panggey pisang hotel..pisang susu juga..sama la..dua2 pon sama jak..
hohohoho
gitu ka mackcik
bha,,spekin saboh pulok..
hehehehe..mungkin pisang ni petama kali di ternak di hotel..terus dapat nama pisang hotel..hehehe..
papepun..pisang ni dah  selamat ke dalam perot cek mimi..

heeee..!





5 comments:

Abang Stalker said...

knp pisang susu?


HAHAHAHHA ;))

persoalan2~

aimie amalina said...

@ Abang Stalker:

suke ati makcik tulah abg nk boh name ape pon..hohohoh..=p

Bidadari Syurga said...

woooooooooo my baba's faberet.. pisang montel. comel dan debab dan memdebabkan...

~~Ticer Wann~~ said...

rasanya kat tempat Ticer ngajar pun guna nama tu jugak :D

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga:
huuu..samelah dgn baba ni..ble geng!
hehe..debab2..hehe


@ ~~Ticer Wann~~:
hee...yeke?
name mane satu?
susu?hotel?montel?lemak maneh?
hehehe