Friday, July 29, 2011

"Rancanganku dihujung minggu..menjelang ramadan.."

Bismillahirrahmanirrahim..



~weeee..ni segmen yang ke-2 kot untuk ari ni..heee..suke jenguk2 page akak Lulu caldina yang mesti minat kete Toyota  caldina na~ hee..maka nye tangan pon menskiiiiiiiii di ais untuk berkongsi cite..kiki

jom JOIN sini!



tiptaptiptap~ tekooooo~ tiba suda bulan Ramadhan yang dinanti kan setiap taon kan~heeee..alhamdulillah, moge kali ni insyaAllah sekali lagi dapat berada dalam wilayah bulan yang mulia ini.
so,
hujung minggu ni wat pe?
sebab ramadhan nak dekat an~
heeee

1) esok~ nak p JOb Fair dulu kat LIkas, heee~ almaklumla saya pengusaha ladang Anggur yang masyur dalam negara nih~ hee..saje la..selingan, ne taw de rezeki an, cube2 la~ weee

2) mak nak beli barang2 dapor la~ tu mang amalan kewajipan dihujung minggu la, sebab beselah kan, ahli rumah koooooooaaaaat telan, kikiki >__<
so, tambah2 nak pose ni, macam2 la nak tambah, almaklum la, nak bejalan bawa bende berat mase pose mungkin akan mengeluarkan lidah panjang berjela~ heee..so prepare awai2 la..heee

3) may be~ mak la..mak taw..bukan saye..sopin2 sikit nak bagi owang kampung ole2 dari Sabah~ heee..sebab insyaAllah raye ni nak balik perak, heeee~conoknye la..mak jangan lupe anak2 mak ni,belikan juge ole2 tu..kiki

4) seperti biase, mempersiapkan dirilah, insyaAllah~ peringatan2 yang perlu dibekalkan, tambah2 dalam bulan mulia ni, supaya berjaya insyaAllah diistiqomahkan sedikit2 sepanjang hayat~ =)


tadaaaa! tu perancangannye, perjalanannye?
wallahua'lam..
tengoklah weekend ni canne an, hee
salam Ramadhan al-Mubarak buat semua muslim~





13 comments:

kotak bulat said...

sedar tak sedar..lusa da puasa.. :)

aimie amalina said...

@ kotak bulat :
heeeee~
tulah..sat je an =))

eiela said...

selamat berpuasa,, nak join jugak program nih.

aimie amalina said...

@eiela:
camat berpuasa!
jom2 join!

c genk bah ne said...

Singgah sini tau
Datang dari segmen lulu.
Jom terjah rakan yang lain
SENARAI PESERTA SEGMEN LULU CALDINA

Gen2Merah said...

saya pun tak sabar nak puasa ni.. nak menguji kekuatan rohani dan fizikal...

spoting nya mak Lily ye.. siap bagi org kampung ole2 dr sabah lagii.. saya pun nak juga.. boley? ehehehe

salam singgah dari segmen cik Lulu... Salam ukhuwah moga ramadhan ini akan sentiasa membahagiakan kerohanian kita bersama..

http://gen2merah.blogspot.com/2011/07/segmen-rancangan-ku-di-hujung.html

Salam kunjung mengunjung
~Gen2Merah~

Kancil 8349 said...

selamat berpuasa...

moga dapat pekerjaan yang diingini...

asamasin said...

nice story...folo me back..apeponbolehhh.blogspot.com :D

aimie amalina said...

@ c genk bah ne:
waahh!
maceh..jom terjah!
>__<





@ Gen2Merah:
weee
salam ramadhan=)
hehehe
jadi owg kg saye la dulu..hehehe =)





@ asamasin:
heeee
macehhh!

aimie amalina said...

@ Kancil 8349:
camat pose!
maceeeh =)

ceriteraliyana said...

hye3!!!

tinkerbell terbang2 sini..
selamat berpuasa!

alin~hazlin~ said...

singgah sini dari segmen Lulu

salam perkenalan

aimie amalina said...

@ ceriteraliyana:

wee~ selamat berpose!



@ alin~hazlin~ :
salam perkenalan juge!=)