Saturday, July 30, 2011

eh2..saya bukan sipot sedoooT okeY!

Bismillahirrahmanirrahim..




ssssupppp
sssuuuuppp
ssssssssssssuuuuuuup




hamboi~ kalo dapat gulai lemak sipot sedot campur pucuk paku, meliok2 mulut dok sedot ye..
sampai mulut pon dah macam pintu masuk sipot
kikiki

sedap annnnn?

sape sini suke? angkat mate!
weee~





tapi saya 

bukan sipot sedooot ye..
dah sodaaaap2 sedooooot
peuwwwwwww,, toink2! dushhh, selamat dalam cek beg plastik hitam!
aka
tok tong sampah




huuuu~

semoga kite x menjadi golongan itu yeee~
menyingkirkan orang dikala orang itulah yang memberi kemudahan, memberi manfaat dalam hidup kita
~ we are all human~
~we are same~

tinggi mane mata menjangkau ke langit
jatohkan la juge, anak mata ke dasar bumi







p/s: sejak bile aku jadik pencinta sipot ni...hoooo @__@

10 comments:

syarifahsidrus said...

tak berapa faham analogi tu..
hidup sesama manusia, kena tahu hidup dalam masyarakat kan

Addin said...

Addin da lama tak makan siput sedut ! ;(

aimie amalina said...

@ syarifahsidrus :
weee
lebih kurg la tu dea =)
kalo ade member yg buat baik dgn kite..kite minta tlg dgn die...bile saat die dah x seperti dulu~ kite buang die..haaaa..x molah cam tu..weee =)



@ Addin:
wee
mimi pon =(
huuuu

Nat Cure said...

saya ada pengalaman makan siput sedut. tercekik waktu kenduri kahwin. malu giler la. pastu gelak kuat2.

sergeant keroro said...

siput sedut sedap, hehe XD

GaRy™ said...

saya pun bukan siput~.. T^T

aimie amalina said...

@ Nat Cure :
aiyakkk
dasat gile ah ashraf kamu ni..huuu




@sergeant keroro :
hahha
okeh..dh dpt penggemo




@ GaRy™:
weee..
ye gary..gary manusia =)

Bidadari Syurga said...

puitis sungguh entry nie... 2 cerita dalam satu.... gud nite my darling

AzatLazat said...

siput sarawak tak nak ke?hahaha

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga:
weeee~
kan jiwa comei2
hehe
nuniteee akak!




@ AzatLazat:
hahaaha
x mooo!