Wednesday, July 20, 2011

PM saya!

Bismillahirrahmanirrahim..


emm...
Malaysia ada PM..
kome pun mestilah tawu kan..Malaysian kan?
ihihihi..
so..saya aimie amalina so ada PM saya jugak..
heee..
ke BiZian die mang kalah PM Malaysia sekaang nih..
ari kat KK
sok kat KL plak
dok xlame, minggu depan kat JB la kat Sungai Petani lah..
huuu..dalam setaon, kalo mase dok kat asrama mase kat skolah, kat U,
saya bole kire bape kali jek saya jumpe PM ni
tapi syukur...
masih lagi dapat jumpe
walau die
ter saaaaangat BZ
kejap ni datang la,
tu datang la
so, PM saya ni seharusnya, saya akui
the Good Leader..
heee
sebab
walau die x masuk Staff College,
alhamdulillah, rezeki..
masih mampu menganjak ke sebuah anak tangga, lalu dinaikkan pangkat!
heee...
tawu x sape pm saye?

heeeee..

tadaa..!

.
.
.
.
.



heeee, my beloVed apak!
kiki..(owang kedah selalu pangey bapak..so sy pangey apak la..nmpak cool sikit..)kiki

yay!

tahniah apak~ berkhidmat untuk negara selama lebih 30 tahun udah =)
walau pun apak selalu bizi,
selalu x dengan kami,
tapi kami tahu
apak selalu ingat kami
sayangkan kami..
kami pun sayang kan apak jugak!
tiada yang mampu membalasnya
semoga apak selalu dilmpahi keberkatan dan heharmoniann!





6 comments:

Mutiara Bernilai said...

T____T

rindu bapak bunda~

Syuxer said...

bapak kita memang PM terunggul dalam dunia kita hehe..:)..

mesti bapak kamu seorang yang tegas kan..:)

siti kektus said...

yezza~


abah kite pom pm kite. hehehe :p

anismelon said...

hehehe...tegas+garang tak ayah awk??ayah anis pernah keje ngn penjara dolu..tp tak garang+tegas pon..memahami..

H.J said...

mesti garang apak dia kan??hehe

aimie amalina said...

@Mutiara Bernilai:

heeee~ jom balik! jumpe apak!kiki



@Syuxer:
heee~ PM kite selama2nya =)
~huuuu...dulu die penah tampo saya..kiki..tap skrg dah cair cam ais..hehee




@ siti kektus :
hehehe~ kan2 =)
the best PM!



@anismelon:
hehehe~ dulu tegas+garang, skrg pon cam tu tap skrg dah cair..kiki..aah la awak...memahami..heee =)



@ H.J:
heheh~ mest kalo askar garang eh..hehehe...garang2 manje =)