Saturday, July 23, 2011

likat+pekat+lemak = LiKaK

Bismillahirrahmanirrahim..


kuning diraja berseri
putih suci bak bidadari
di adun berbuah pelangi
aduhai..
jangan la digugatkan lagi keinginan ini..
ayuhla singgah ke sini..
ke mana lagi
kemana wahai bidadari..
semestinya ke liang sanubari 
insan yang lemah ini..
.
.
.

.
heeee, ye mak, akak nak g mandi la ni..kikiki, nampaknya mak dah angkat speaker besaq punye,kiki..

okeh, sebelom g mandi, nak show ONN sikit indah terperi ni bak bidadari ni..hihihi:
.
.
.
.


heeee...nyummmy..
lemak
kurang maneh
sebab dah maneh mangga jek
masam2 sikit
kiki

ni la pulut mangga mak yang selamat ke perot..kiki

makanan asalan dari Thai ni..heee..
kome penah makan x?

okeh..cek mimi nak g mandi..~lalalala

>__<




13 comments:

syarifahsidrus said...

pulut durian taula..hehe

aimie amalina said...

@ syarifahsidrus:
hehehe...ni lain plak..pulut mangga..=)

FasiHaH SupiaN said...

fuhh mengancam nieyhhhhh

aimie amalina said...

@ FasiHaH SupiaN:

kikiki..sedaaaap seha! =)

kotak bulat said...

peh! meleleh ar air liur!

aimie amalina said...

@ kotak bulat :
heee..sedaaaaap!

TSYA'Z (~_^) said...

sy mahu jgak....huhuhu sedapnyewwwww

aimie amalina said...

@ TSYA'Z (~_^):
huuu...sedap teesya!

diana said...

kalau balik kedah
time mangga tengah masak memang akak buat..
sedap tuh..
tapi suami tak minat..
jadi akak makan sorang..:p

aimie amalina said...

@diana:
loh..yeke...
hehehe...tapi x pe...yang pentg bole makan kan kak...hehehe..

siti kektus said...

pulut mangga, tak pernah jumpa. pulut serawa*yg macam syarifah cakap*, biasa lah. ^^

siti kektus said...

pulut mangga, tak pernah jumpa. pulut serawa*yg macam syarifah cakap*, biasa lah. ^^

aimie amalina said...

@ siti kektus:
tadaaa!
~ni dah jumpe!hehehe