Sunday, July 31, 2011

cam MaNe ni?

Bismillahirrahmanirrrahimm~


weeee~
alhamdulillah..walau x dapat terawih kat surau ataw masjid~
rumah juge boleh an2?
weee..umah ni jao no ngn masjid..surau petah lagi..x de nampak batang idong langsung~emm kene lapo kat ketua kampung ni kan..hehe..macam la ade ketua kampung..aigooo~ huuu
xpela, yang penting bole wat kan?
weee~
huuu
tapi cam mane
huhu
cam mane la nak selesaikan masalah ni
masalah ape?
aiyakkk~ dah terbiase wat sekarang tibe2 nak ubah jadi adoiii..masalah beso tuu~
aiii..
nak x nak kene ubah gak...tapi x tawulah..berjaye ke idok..
huuuu
memandangkan julung kalinye setelah sekian lame saya x berpose di wilayah sabah ini~ adalah menjadi masalah beso kepada saya untuk tido awal!

Sleep by ~ cockcroach

waaaaaaa!!
takkan nak kene buh lilin aroma terapi lagi kot cam kat hostel~ ups..bukan saya yang tido dulu jiran matesss saya yang krohhkrohh katop pintu awai..aku yang pasang lilin wangi..deme yang tito dulu..hahaha~ adoiii..masalah insomnia, x tawulah den..huuu
harap Ramadhan ni dapat mengubatinye~
huhuhu..
..nanti nak bangon sat gi kol 330..mak dah warning soh bangon..dah siap masak..huuu~ ala, mak  x cakap pon, saya mang suke bangon saho nih!hahhaah
menjadi TULANG BELAKANG SAHOR ni waktu kat hostel..
tol dak akak kayu? akak air?
heee~ 
wuwuwuw,
aiii~ nak x nak kene tito awal
tapi..
tengok ah canne kan!
kikiki
anak mak memang BEGEDIL!
hihihi




9 comments:

Cik Sara said...

Hahaha..Lambat pula nak tidur sekarang ni sebab tak de orang nak pasang lilin aroma terapi lagi.. hehehe..

Tak taulah bangun ke tak.. Roger mak suh kejutkan.. Tapi mak kata tak sure terjaga ke tak sebab baru balik dari langkawi, penat.

Mak n abah tak sahur pun tak pe. tetap puasa.. Kami? hahaha...layan~

aimie amalina said...

@ Cik Sara:
ayoooo
heheheh..tu ah..g bel lilin cam mie nye tu..hehe..sebab dah x de owg nak beli utk kamu..hehehe
aiyakk~ ciannye..x pe2..nak bangon kol bape?
insyaAllah, mie boleh kejot!
ngeeeee=D

aiman said...

tido2.. esok bangun awal

aimie amalina said...

@ aiman:
erkk~ cam x bole...hahahha

My Name is Mar said...

Salah satu punca tak boleh tidur adalah kerana menghadap lappy...
Its a fact!

4 Individu lagi Mendapat Kerakyatan

FasiHaH SupiaN said...

selamat berpuasa kak aimie, jgn malas2 bangun sahur to no...;)

aimie amalina said...

@ My Name is Mar:
hahahha
waaa~ ase nyela
sebb sedg melawan nafsu nih!
hahaha =p



@ FasiHaH SupiaN:
weee
camat pose seha!
uihh..dok aih..ajen nihh =))

AzatLazat said...

nanti kawen cepat2
suruh suami imamkan ye
oh so sweet..
hehehe

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
hahaha
yela
tgh tggu bakal suami masuk minang eh ni =p