Saturday, July 30, 2011

jiwa+terawang-awang= JIWANG!

BIsmillahirrahmanirrahimm


weee~ terusik dengan belog member si addin ni yang INI~
hahah, die tanye

ce ekplain sikit jiwang tu ape?

heee~ tetibe ase cam nak mengarot sikit la,
sikit2 jek,
heeee..boleh kan?
boleh la..sebab kerana Lily dibuat untuk tujuan mengarot!
weee

jiwang mang kalo sampai mati pon x de nye dalam mane2 kamuih kehidupan kat dunia ni, cume ade dalam kamuih hati dan perasaan sesape yang berada di level jiwang itu

ape yang saya terpikir sekarang adalah :





JIwa
+
Terawang-awang
=
jiwang

tol dok?
tulisan pon nak jiwang jek..hhahaha

bila keadaan jiwa yang x berada di kala fasa Normal iaitu menyedari deme ni kat Bumi sekarang ni, makanya, jiwa deme akan naik ke satu fasa yang lain~

1) berangan dengan penuh syahdu

pas tu deme nek esklator untuk ke fasa ni plak:

2) menyelongkar ape yang sesak dalam pale!

huuuu~ peloh2 menyelongkar, lahirlah fasa yang ditunggu2:

3) terawang-awang lalu membaitkan kata2 yang teghebit dari hati


ceceh
bukan pengalaman eyh!
tapi hakikat~
jiwa manusia yang penuh halus itu
sebenarnye sarat dengan tindak balas kasih sayang
heee~
subhanallah~
suatu Ciptaan-Nya yang amat mustahil boleh diilustrasikan oleh hamba-Nya~

suweeet kan?

so~ marilah Berjiwang dengan Nya juge!
>_____________<






11 comments:

AzatLazat said...

sy tak jiwang dan sy bukan beruang.hahaha
sekali sekala merepek tak salah ye dok?

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
aiii
lawan tokey nampak =p
hahaha

AzatLazat said...

tokey apa ni?hahaha

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
hamboi!
tokey belog ini la!
hohoho
>___<

AzatLazat said...

yela2.marah nampak..(tacing sambil berlalu pergi)

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
hahahha
pehh~ baru sat2 ni cakap x jiwang
hohohoho
nampak dah kejiwangan terserlah =p

AzatLazat said...

eh.macam tu pon jiwang ke?pelik2 la ha mok cik ni.hahaha (masih berjalan berlalu pergi)

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
beselah..
owang jiwang x ngaku jiwang=p

p/s: jalan leklok..=p

Addin said...

waahhh terima kasih ! :) now addin da dapat banyak lagi info tentang jiwang ni .

tapi memang betul, jiwa manusia penuh dengan kelembutan & kehalusan :)

aiman said...

itu rupanya maksud jiwang.. tq tokey blog..

aimie amalina said...

@ Addin:
weeee~
cecame addin =)



@ aiman:
kiki
sesaaaame man!