Monday, July 25, 2011

"Segmen Entry Terhangat Bersama Jamaluddin.net"

Bismillahirrahmanirrahim..




heee~ gusi dah sihat!
alhamdulillah..
namun demikian..saya ase saya nak join lagi mende2 nih..hehehehe..ni petama kali join segemen dr cek jamaludin(sebb baru follow an..huuu)

okeh, KLIK SINI untuk join eyh!



heeee...dalam segmen ni ye soh pilih satu entri yang terbaek ye..
eemmm...
entri saya biase2 aje...
blogger baru ann..
heee..
sekali lagi saya ase saye suke entri ni sebab saya tulih tanpe sedo!

heeee..
entri:



selamat2 la mempuisi kan diri eyh~ Ehhehe

jom join segmen nih!







5 comments:

Hanis MY said...

good luck ya...

p/s: insyaAllah masa itu pasti akan tiba...

Sunah Sakura said...

all the best ye~

aamalinaazman said...

@ Hanis MY :
maceh kak!
insyaAllah kak =)



@Sunah Sakura:
maceh akak ku!hehehe

Ir. Jamal said...

Assalamualaikum dan Salam Ziarah dari Jamal.

Syukran ye sudi join segmen Jamal nie.

Alhamdulillah Jamal dah masukkan entry pasal Mata tue dalam senarai dibawah nie..:-)

http://www.jamaluddin.net/2011/07/senarai-entry-terhangat-dan-terbaik.html

aamalinaazman said...

@ JAMALUDDIN ABU BAKAR"
wassalm cek jamal =)
sesame!
maceh ye! =)