Saturday, July 30, 2011

peRLu ke menJadi KiUt

Bismillahirrahmairrahim..


pewittt2! awekk2...cun kot~ kiuttt nye ase cam nak geget!haha
eee...kiutnyee..nak picit2 hamster ni boleh x?
arghhhhhh! meroyan tengok donut ni, terlampo la jugak comel cam hyppo..


kikiki~ antara testimonial2 yang selalu la kite dok dengar kan..
asal kiut jek geram
asal cute jek ase nak cubit
asal comey je ase nak terkam
asal somey je ase nak meroyan

hahahha~ ye, tu adalah sindrom2 yang saya sendiri la selalu alami nye sendiri, mang x dapat nak ngelak lagi sampai suatu ketika semua orang senyap sebab dengar cek mimi menjerit melihat kekiutan arnab kat ZOO Danga Bay suatu ketika dulu,huuu..malu den..
hahahahah~

TApi kan?
kan2?

perLu ke menjadi kiuT ni?

mende ni x jadi persoalan kalo owang u sedia kiut ah cam agora si arnab tu an..mang dah kelahirannye comel, bulu lebat cam hujan nak tuwun, heee

tapi menjadi persoalan bagi orang-orang yang nak jadi kiut?

kikiki~ contohnye la kan,
ni misalan
bukan betol2..
heee..saya la..
nak jadi comel sebab nak sume owang tengok~ kikiki..
yela..bile comel~ sume owang pandang x kelip2..pandang cam bidadari dari pluto mai singgah jap tuwun bumi..

pendek kate..
tepuk dada
eh..mane leh tepuk dada..sakit kot~hee
bisik2 kat dada..
nak jadi kiUt sebab ape eyh?

heeee~ sumenye terpulang pada semua individu itu sendiri, fitrahnya, semua manusia ingin comel, ingin kiut miut tiut piut~ sumelah yang indah2 tu~ x salah pun untuk menjadi yang indah2 tu kan~ asal kembali kepada "Fitrah"-Nya
~
bak kate kawan saye ni
kembali kepada Fitrah, kebenaran itu milik-Nya~

okeh~ selamat berKIuT~
heeee
=.<




10 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu..

semuanya hanya pinjaman dari Allah....;-)

aimie amalina said...

@ ILA HonEyBuNNy:
heee
betol!
semua hutang dgn Dia =)

Bidadari Syurga said...

adik... ni akak bagi link... kat situ byk aminasi gerak cam entry akak tu

http://www.smileycodes.info/

p/s: have fun...

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga :
kikiki
maceeeh akak!
>___<

AzatLazat said...

perlu ke jadi hensem?aduih susah la hidup kalo memang kenyataanye macam nih.ahahaha poyo pulak rasanya

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
hahahhaa
payoh ah lagu ni~
x leh kate ape la kan..
hobi kan memoyokan diri =p

AzatLazat said...

dengki dengki.ada mak cik dengki.ahahah :p

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
hohohohohoho
buang mentega jek kedengki ni ah =p

sleeping_maniac90 said...

kdg2 org kiut sbb prngai..
kdg2 sbb rupe..
cm tingin plak nk jdi kiut hak3..

aimie amalina said...

@sleeping_maniac90:
hehehe
saye pon tingin gak!=p