Friday, July 22, 2011

" Segmen : Jom Kongsi Entri "

BIsmillahirrahmanirrahim..


pehh..aku ni gile menaip ke ape..hahhahaa..adoi..x tawulah ape ken dgn diri den ni..sume segmen nak nyebok..hohoho..
okeh ni petame kali nk join segmen cek Kiz..




heeee, okeh, saya pon x tawu lah entri mane yang paling diminati, heee.. sebab saye ni masih baru2 lagi kok, heee..
Walau bagaimanapun, deme cakap saya ni boleh jadi sasterawan negara la, puitis la tula nila..heee..apolah..hehe..malu pulok teman..
x tawulah den, kome yang bace,so, kome la nilai ye, sama ada Puisi saya tu Ok or KO, heee, saya hanya menulis dari hati saya, insyaAllah, untuk kome sume!

sooo
saya pilih entri Ini: 




selamaT mem PuiSi kan diri!

>____<


8 comments:

kiz said...

den memang suko puisi ..nanti den link kan kek sanun entri tu..

aimie amalina said...

@ kiz :

heeee..boleh gu la ni..kiki..macehh cek kiz!

Norhisham Nordin said...

dtg dr segmen yg sama... salam kenal.. dah follow blog nih...

aimie amalina said...

@Norhisham Nordin:

heee..maceeeh na! =)

Jiejah Gorjes said...

mendalam gak puisi kamu itu yaa

btw dtg dr segmen yg sama :)

aimie amalina said...

@Jiejah Gorjes:

heeee...cam tulah gamaknye...=)
macehh!

cik kiwi's said...

wahhhhhhhhhhh..hebatnya!!. saya tak mampu nak karang puisi gituu..aaaaaaaaaaaaaa

aimie amalina said...

@ cik kiwi's :
kiki
x delah...main tulih je ni kiwi..hehehe