Tuesday, July 12, 2011

Hantuuuuuuuu

Bismillahirrahmanirrahim..

huuuuwaaaaa..heeee...aiyaaak...dah la memalam gini..cite pasal hantu plak kan..heee...pakat dok tarik cimut jekla eyh..heee...nasib la bukan malam jumaat ye..heee..(dalam hati cakap..)..heee...
takk
sabaq...
sebenanye nak cite pasal hantu..
hantuuu la
heee..

HANTU = yang  paling di gilakan dalam hidup..

hee..ade sowang pakcik ni..ye telah sewenang-wenang nye menabalkan saya hantu kepada macam2 seperti:



sumber: google

haaa..hantu duyan opkos! sangat! bole x tido makan duyan x henti2 =.<



sumber: Google

pehh! malam2 tengok laksa keroncong mak joyah dah puyot! ~ okeh dalam minggu ni dah 2x saya buat laksa sendiri  =.<






okeh, ~macam dalam entri yang lepas, heee, pantang ade bende comey sume nye nak! teutama prototype2 nih...adoiii~ bole x beso kan die jap?
sekaliii jek..boleh la =)


sumber: google

heee~ tanpa susu badan jadi tuyu, erk..ade ke word tu..hohoho..sangat mencintai susu =)


aitoooo, kalo cite bejela lagi hantoo sume..hee..ni setakat ni la yang dok men kejo2 dalam pale ni...

kome ade hantu ape2 x?

ade annn..

mesti ni..

cite meh cite

>___<







7 comments:

EMOdisaster said...

kite memang same la...hantu doyan..hantu laksa..hantu cooper...tp susu je x hantu..sbb putih mcm hantu betul dah..hehehe...=)

Addin said...

addin hantu durian ! ;)

pehh sedap gi-la .

aimie amalina said...

@EMOdisaster:
waaaa...dh bole wat geng nih..kikiki...aiyaaaak...



@addin:
heeeee..duyannn mang best kan =)

Kaca Lensa said...

ble mie nk wt laksa lg.. soDappp... =)

FasiHaH SupiaN said...

hahahahaha baru nak suspen tadi....

shafiqabdshukor said...

hantu durian.. yeah!!

aimie amalina said...

@ Kaca Lensa :

heee..akak kayu..jom wat laksa!



@ FasiHaH SupiaN :
heee..tatotla tu nak bce..kiki




@ shafiqabdshukor:

heee..ye saye...ble jadi geng ke?hihi