Wednesday, July 13, 2011

lanDing sudeh! ~

Bismillahirrahmanirrahim..


~alhamdulillah~


heeee, setelah nak dekat 2 bulan meninggalkannya, saya dah kembali~

kikiki
.
.
.
.
.
.
..
 heeee~ saya terbang tadi..
tapi x gune sayap sendiri
sebab sayap saya x siap lagi..
heee..
pinjam sayap owang lain
heee
sayap sape..
heee
heee
heee
pat2 teka..
heee
sayap sape?
.
.
.
.
..
..
.....
.
.
.
.


sayap



heee


mesti geram kan..

hahahhaa

sayap..


heeee..

cepat la..ngengade je aih
hahaha

sayap..
>
<
>
<
>
<

AIR ASIA!

kikiki...alhamdulillah..selamat mendarat ke lapangan terbang sultan ismail senai, JB

>____<

heee,  so, dalam mase beberapa hari ini, saya mungkin sibuk ke sana sini siketlah, heee, maaf bebanyak sebab x dapat nak berblogwalking ha, huuu~ selama hari ni dok tercongok jek depan cek Hp nih, hee, tetibe jek dalam minggu ni terbz..kiki..sebab nye..

heee...sebab nye akan diberitahu kemudian, >_<



sumber : google


waah~ rindunye dengan UTM ni..hee..sekarang kat bilik jiran bilik dulu, heee, akak kayu or titi chan,  :)
 riuh gegak kat sini, sebab dah hampir 2 bulan x jumpe kan...

2 bulan x jumpe jadi cam ni..

kalo bertahun x jumpe?

huuu...

wallahu'alam,


hee~ mau mandi jap eyh..nanti jap lagi sambung lagik!





9 comments:

hana sudradjat said...

SAMBUNG DEGREE EK?selamat menyambung pengajian setelah dua bulan :)

Mohd Izzar said...

alhamdulillah..

aimie amalina said...

@hana sudradjat:

heee..x lah...bwu abis degree =) hee..sje mai2 dtg UTM..heheh


@Mohd Izzar:
heee..alhamdulillah =)

Niena Pengembara Ilahi said...

owh.. bru lepas terbang ea ^^

erm..... akak xketegaq,,, dak laki yg lam klas tu je

aimie amalina said...

@niena:

heee...bru je smp ni kak =)

Srikandi Cinta said...

Oh dtg melawat Utm ye, hee~

aimie amalina said...

@ Srikandi Cinta:

heee~aah...jom lawat kak +.+

shafiqabdshukor said...

adeh..
awat la wat post ni..
kan dh rindu ngan UTM dh..
huk..huk..huk...

aimie amalina said...

@ shafiqabdshukor :

hahahah..meh2 UTM meh..alo..tacin plak..~