Thursday, July 7, 2011

nak Makan Tapi tengok jelah ~

Bismillahirrahmanirrahim..


emmm..sedapnyeeeeeee *nada sin chan*  hiiii~ kalo tengok ni sedapnyee~ tambah-tambah kalo tengah hari cenggini, alahai ~ tolongla bawa mende alah ni kat saya sekarang boleh tak..dah la perisa yang sangat menyedapkan..huuu, kome kalo tengok ni mesti nak jugak! Wajibul ghunnah punyelah, tara tipuu ma!

nyummmmy, putih+kuning+sejukkk~ waaaaa, tak maw cakap manyak *cam dah banyak je..kiki* sile tengok sendiri ye ~ heee

.

.

.

.

kalo mahu tengok dengan lebih lanjut sile ke SINUN!

Mango Froyo Popsicles~ enaknye..heeee ! akak muneera telah buat saya cube memakruhkan poce saye..heee

ish3...
*cepatla pukul 633pm..kiki*

13 comments:

EYFAalias said...

ni apa? aiskrim ke apa? nampak lazat je.

aimie amalina said...

@ EYFAalias : heee..mengikot ckp kak muneera, mende alah ni adalah mango froyo popsicles~hee..eskem kot..hihi..dap kan...tgk la kat web tu..hehe =)

FasiHaH SupiaN said...

uihhhhhhhh sedap nie.... batal pose.hehehehe

aimie amalina said...

@Fasihah: heee..jgn..nntiiiii! tungguuu!..hehee

Подтверждаю said...

as salam..
erk apa nama makanan ni?
macam gula2 + daging??
erk.

oh. ada linknya. hehe~
puasa rupanya hari ni~ dah nak berbuka kan kat sana~

selamat tengahari~
hehe

=)

entri baru :

Teknologi Cas Bateri Guna Air (RM 48)

by : http://fadzli-rt.blogspot.com

aimie amalina said...

@Подтверждаю: haha..daging?ade rupe cam daging ke?kikiki..

name pon dh comey ~ Mango froyo popsicles, ~gila jengah2 link nye..hihi..

JIJI YU said...

meroyan aku nengok benda ni..

Acik said...

kite dah lah lom makan ni ... adeh!

aimie amalina said...

@ jiji: okeh, anda boleh meroyan skrg!skrg3!hahaah =p



@achik: alololo..pat g mkn! =)

*assyiera* said...

emmm... sedapnye aiskrim tu..
nak3..
hehe.
[salam ukhwah]

aimie amalina said...

@ *assyiera* :

heeee..bole mkn kat situ...hihi..
(salam ukhuwah juge)

CikMiMiey said...

wuwuwuw..shedapnye eskrem tuh ..
cair nengok ..huhu

aimie amalina said...

@CikMiMiey:

heee..jgn x tido mlm ni udah la ye..hihi =)