Monday, July 18, 2011

ohhhh, my . . . . ~

Bismillahirrahmanirrahim...



~heeee..okeh..ari ni cek mimi nak samabung cite2 saye sepanjang permusafiran, cam saya cakap semalam la kan..setiap destinasi saya singgah tu adeeeee jek cite nye..kikiki...~
so..destinasi hari ni walau terlompat x itot turutan..hahaha..tap x sabaq nak cite pat nih...sebab nye...heeeeeee...waaaa..trauma+ase cam nak meroyan+ase cam x mo gi memane dah pas dapat mende nih+huuuu...kome suke dok mende nih! . let's cek out diss...:

.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.





tadaaaaaa!

huh...terbaekkk ni..hahahahhaa...
tebai+likat+pekat+melekat+lemak+maneh=waaaaaa, ohhh my duyann!

heeee..ni duyan jenis D24 (owang kat kampung cakap la..) Isi die mang waallah, terbaekkk..heee..pas jawab exam PTD aritu, sebelom balik umah, p pekan sat.. 

"inaa..nak duyan ke..."
"mestilah nak!hahaha (sambil sengihhhhh)..heeee, cikmi tanye soklan yang salah tu.."hehehhe


makanya, sampai je kat umah...dengan melulu nye ke dapor,
 x dan buka tudung lagi,
 dok membongkok kupas duyan..
hahahahaa..ngappppp masuk mulut dengan lafaz bismillah..

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,
 lepas segala kempunan ku terhadap cek duyan ni.
.heeeee,
 sedaaaaaapnyeeeeeeeee (gaya shin channnnnn). Heeee...

hee..tapi sempat gak snap gambo tu, untuk tatapan kawan2 saya di blog...kikiki (jangan ade sesape yang antu duyan jeles ye..heeeee). X taw la kat tempat lain, tapi sekitar utara mane2 pun, duyan, rambot, manggis segala melambak2 ha..heee.
Pas makan duyan, minum air dari pangsanya untuk hilang kepanasan yang bakal melanda malam nanti. Pastu makan manggis juge sebab wat hilang panas..sooo dh seimbang dah balik..suhu badan saye..heee =p
 Kepulangan ke kampung kali ni, bukan je stakat nak g jawab exam, tapiiiiii
dpat makan duyannn!
ooohh~ sangat bermakna..kikiki..

tapi kan..

kan..

huuu

baru seulas masuk mulut..
x dan nak masuk perot lagi dah..

emmm

a

aaa

aaa


aaaaaa


aaaaacuuuummm!

ha,,,hamek ko..heheh..owang resdung cam tulah, sangat berkwan BAEKKK dengan cek duyan ni.huuu.. nak wat canne..resdung2 gak..tapi duyan ttp duyann..hahhaha..
malam tu..hameeeek..muke gatal gile cam men daun keladi jek...adoiii~ sampai bekali2 dok basuh muka..cam nak rendam 24 jam muke ni dalam air jekk~ hayoo..huuu..nak wat canne, owang beGEDIL..cam nilah..heee..

kome beGEDIl gak x?

kiki..pat2 cek belakang tinge ade tahi lalat x?






8 comments:

Подтверждаю said...

as salam..
aahhaha~
begedil sedap dimakan ;)

erk. resdung, makan durian. tak gatal ke sekitar hidung.
adei..main makan je ya.hoho~

moga lulus ptd ;)
dah lulus, boleh makan lagi banyak

=p

aimie amalina said...

@ Подтверждаю :

hee..wassalam =)

hahahaha..tula...dah degil...makan jeklah..kesedapan mengatasi segalnya...hihihihi..

heee..tanx pakcik~
insyaAllah kalo ade rezeki lulus dan bole buka ladang duyan plak..heeee =p

wan zuliyana [apel] said...

perhh! durian!!!

aimie amalina said...

@wan zuliyana [apel]:

heeeee..sedaaappp!

Kaca Lensa said...

haha.. ari jumaat tu ak g pasar malam g bli durian.. syab blanje.. kih2... sodaaappp!! =)

aimie amalina said...

@ Kaca Lensa :
haammmmmmbooooiii..ihihi..suke lah tuu =p

FasiHaH SupiaN said...

akak...jgn degil2 laa.hehehehe

aimie amalina said...

@FasiHaH SupiaN: hehehe..seha ade ubat GEDIL x..heeeheh