Thursday, July 14, 2011

~ sampai bertemu lagiiii...

Bismillahirrahmanirrahim..


~ jalan-jalan menikmati alam UTM, heee, sunyi jek~ x macam 2 bulan yang lalu penuh dengan tapak kaki, lalu lalang manusia, heee, walau pun ade lagi manusia, tapi tidak seramai 2 bulan yang lalu~ yelah, yang ade, staf2 UTM, lecturer, propesor2, post graduate students, dan saya ni ha yang x ada hala tuju, heee~

dah usai2 segala hal saya kat UTM ni~ maka saya pon sibukkan diri mengaco akak kayu~ heee, mesti pelik kan, nape pengey die kayu, hahaah..
sebab kami adik beradik kayu!
kikiki

penah denga pasal konsep metafizik dr azizan? Ha, pas menguji diri sendiri dengan mende alah tu, maka nya, saya adalah elemen kayu, siti aka akak kayu tu pon elemen kayu jugak!
heee, pas tu, kami jadilah adik beradik kayu!
heee.. Dia dah macam akak saya, walau pun die sebaya dengan saya(huu..sememangnye dari dulu nak akak dan abang..huuu)

terharu kerana entri nye yang INI, maka saya mahu buat entri ini juga untuk dea my wood sis!





thank! 4 everything that u have gave to me, my sis!
i want to be your little wood sis foreva, can I?
may be others can't hear what I want to shout out rite now,
but GOD always know, 
u the best my wood sis!

heee~ akak kayu, maceh pinjam kan bilik+barang mandi+katil+kettle+kopi sedap+ dan pinjam kan rumah kamu untuk hari dulu+ dan sume2 la yang aku pinjam kat kamu!

heee~ friend 4eva!







No comments: