Monday, July 18, 2011

jangan ye.....

Bismillahirrahmanirrahim..

jangan..
please..
tolong sangat..
jangan..
please once again..
tolong sangat-sangat..
.
.
..
.
.
.
..

jangan pernah lelah untuk mendaki gunung,mahupun puncak yang tertinggi itu..
persetankan kata-kata nista si jahat yang berbisik dihati..

tolong jangan mudah patah relah jiwa dan raga dalam berjuang..
perkemaskan lagi gerak langkah rentak minda mu..

please..
please be strong to your soul..
your heart, your mind, your vision..




there's always gonna be another mountain
i'm always gonna wanna make it move
always gonna be uphill battle
sometimes i'm gonna have to lose
.
.
.
.
 the struggles i'm facing
the chances i'm taking
sometimes might knock me down
but no, i'm not breaking

i may not know it
but these are the moments that
i'm gonna remember most
just gotta keep going

and i got to be strong
just keep pushing on..

the climb~ miley cyrus





8 comments:

Mohd Izzar said...

chaiyoo..chaiyoo

aimie amalina said...

@Mohd Izzar :

ye...! chaiyo3!

Dzarief Zuhdi said...

waa.. macam kena jer timing ngan entry kiter tu kan..hehe

aimie amalina said...

@Dzarief Zuhdi :

kikiki..tula pasainye..heee..sje je wat ni untuk sume, untuk sume la yg dtg jengah2 blog kite =)

kiz said...

jangan oh tidak... entry yang menarik ni..

FasiHaH SupiaN said...

yupp..jangan sesekali rebah tanpa bangkit semula..

Cikya said...

pentingnya ada sokongan dari keluarga + member andai rebah..

orang yang betul-betul berjaya adalah bila dapat bangkit semula bila rebah, berbanding orang yang sentiasa berjaya dan tak pernah jatuh..
:)

aimie amalina said...

@kiz :

=) untuk kamu..untuk sume!




@FasiHaH SupiaN :
betol! beusaha selagi terdaye! =)



@Cikya :

betol tu cikya! dengan tu kite akan mnjdi org yg lebih kuat! lebih kuat dr dulu kan =)