Monday, July 11, 2011

manUsiawiiii

Bismillahirrahmanirrahim..


kekadang saya tengok orang tu macam hipokrit..tapi kekadang baek tangkap leleh..Kenapa eyh? Ntahla..makin ditanya, makin banyak persoalan yang berawan2 kuo kat atas pale nih kan.. BUkan ape, lain di mulut, lain dihati. Mang kekadang, ape yang dok kesumat berlumat kat jantong tu x delah sampai ke pengetahuan owang lain, tapi melalui riak mukenya, dah menzahirkan segala-gala yang tebuku dek hati tuh.. Cuba jadi tebaek bukan sebab orang, tapi jadilah yang terbaek sebab atas keseooonak yang mai dari hati tu. Jangan dok ase aku ni belom terbaek..belom terbaek..tapi dooooook lagu tu lagi. Makin lame, makin owang menyampah dengan "aku belom terbaaekkk" yang dok berapi-api kuo dai mulut kite tu...

Buat bialah selaras dengan perbuatan , barulah menjadi baeekk punye!
air yang keruh takkan berupaya menjadi jernih, biarkan die mengalir sampai die berubah menjadi sejernih air mata di kali..tapi berubahnya air itu, biarlah berterusan sehingga menjamin kemaslahatan masyarakat..





This is not the end
This is not the beginning
.
.
.
.
All I wanna do is trade this life for something new
Holding on to what I haven’t got

~ waiting for the end~ LP






6 comments:

Kaca Lensa said...

erkkk.... aku ke? hehe.. =P

sergeant keroro said...

:)

aimie amalina said...

@ Kaca Lensa :

kiki..x delah..aiyaak.apela akak kayu ni...

aimie amalina said...

@ sergeant keroro :

hee..cek alien dtg senyum =)

Sunah Sakura said...

jadilah yang terbaik kerana Allah..

aimie amalina said...

@Sunah Sakura:

betol akak! lillahi ta'ala =)