Monday, July 11, 2011

pasan tak weh..?

Bismillahirrahmanirrahim..





 comel 1:
"weh...aku lapaq la..k9 ade lauk sedap x? " 
 "aku makan jek wei..."


comel 2:
"ko balik U bile ek?"
"wei...aku x mo balik U lagi..x puas cuti ahhhhh.."


comel 3:
"result ko ok x sem ni? DL x?"
"mesti pas ni ramai owang g pejabat amik sijil DL kan.."



hahahha..pasan x weh..ape persamaan ayat-ayat di atas..kikiki...Ha...kalo x pasan, meh saya nak bagi taw...x tawulah kome antara golongan di atas ke x..kiki..TApi ni la ragam manusia..macam-macam..hee..suke perhatikan orang, dan buat analisis, dan tulih kat blog, hee~

Lain ditanye lain dijawab

dalam erti kate lain


X menjawab soklan!

hahahha, sedo x sedo...selalu jek berlaku dalam rutin seharian..weh...ko nak g mane tu...weh..cepat la datang, bes kat sini..hahaha.. Saya juga selalu menjadi golongan di atas, aitooo, (cam mane la bole jawab soklan BM mase UPSR,PMR, SPM dulu an..) kikiki..
Walau pun nampak simple, tapi dah menjadi habit~ macam-macam adaaaaa 

=.<




(agak-agak kome, apa agaknya otak kite tengah buat bile kite x menjawab soklan?hihi =p )








17 comments:

missH strAw-BerrY said...

agaknyer tyme tue otak kiter ngh mengelamun kot...xpon mmg jenis si dia tue mmg xpnadai menjawab soalan...kihkihkih

aimie amalina said...

@missH strAw-BerrY:
hahhaha..mest otak saye ni 24 jek berangan...hahaha

Syuxer said...

bila otak tengah mengelamun..maknanya wat2 dek je nak fikir jawapannya..kadang2 merapu hehe..

kalau tak dapat jawab soklan,kadang2 bagi jwapan berbentuk soklan plak kan..T_T..lagi sadis rasanya heheh

aimie amalina said...

@Syuxer :

betol! sgt sokong..."die x jwb pon soklan aku.." pas wat muke monyok jap..hehehe..

Bidadari Syurga said...

time tu otak tengah direhatkan. sebab tuanpunya badan nak rehat... rasalah.

aimie amalina said...

@Bidadari Syurga:

hee..mungkin betol gak..sebab malas dh nk pk kan..heee =)

Sunah Sakura said...

hehehe...tu nak bagi kepala hotak berkembang sikit... think out of the box kununnya.. ekkeke.

aimie amalina said...

@Sunah Sakura :
kikikiki...yelakan..supaya wujud KBKK setiap mase..hihi =)

Acik said...

dah makan?

tengok ler apa ada atas meja tuh! makan ler ...

Bila Ku Kata Cinta... said...

hehe..cam terkena jek..suke lari tajuk

aimie amalina said...

@Acik :
hahaha..okeh...berpengalamn nih =)



@Bila Ku Kata Cinta...

heee..same la kite =)

rafiq said...

ni namanye kreatif.. dia nampak unik bile tk menjawab soalan..haha

Asyieq-iN Rkey said...

hahah..komen yg xmenjwb soalan adalah sgt cool..hahahahhaha

Niena Pengembara Ilahi said...

haha.. konon nk suh carik jawapan sndiri la ea.. hehe

aimie amalina said...

@rafiq :

hahah..unik la sangat ye..haha =p



@Asyieq-iN Rkey :

hahahha...cam pnh wat jek..=p



@niena:
hahaha..kbkk kan kak..x gitu..heheh

Подтверждаю said...

as salam.
tu menunjukkan otak/ apa yang kita fikirkan, gagal memberi respon dengan baik. otak yang betul2 sihat, kan memberi respon sebaik mungkin terhadap satu perkara yang tertumpu ketika fungsi otak tu diperlukan.

makna kata, tumpuan kita, tidak terarah kepada persoalan yang diajukan.

ia lebih sekadar memberi maklum balas. tapi bukan memahami

=)

pasal ni, elok tanya ahli psikologi

;)


pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
aimie perlu tahu,


Ringankan Blog Dengan JQuerry script Lebih Baik Dari Buang Widget~


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

aimie amalina said...

@ Подтверждаю :

heee...waaa.byknye info...maceh pakcik..pakcik pon dh bole jadi psikologist ni =)