Tuesday, July 12, 2011

untitle

BIsmillahirrahmanirrahim..

HIghway,West Coast, NZ~ Pelangi Bonda


perjalanan yang jauh membuatkan diri selalu mengeluh, merintih, mengadu ~ bangun, dan hayunkan lah kaki menuju jalan kepada yang Esa..


kekadang tak tahu 
nak cakap ape
macam mane nak cakap
kelu
mmmm
speechless
the best word




6 comments:

Alin Hassan said...

aihh ape sound macam give up je ni.. jgn mcm tu k. cheers! jom minum kopi..

aimie amalina said...

@Alin Hassan :
huuu...tula alin...x taw ape dalam pale...waaa...alin..nak kopi!addict dh ni..

Подтверждаю said...

as salam..
jangan give up!
setiap hal yang berlaku, mematangkan diri kita

;)

bersihkan minda ya dik ;)
kuatkan semangat.

pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
aimie perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger.Maka..


Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Kaca Lensa said...

emm.. btol2.. kang klw mrh nk kata kte xske, kang ble snyp kata kte sombong.. as a conclusion, diam lbey baik dari berkata2 an (wlwpon dlm hati meronta2).. hee...

FasiHaH SupiaN said...

kadang2 senyap itu lebih baik kan kak....

aimie amalina said...

@ Подтверждаю :

wassalam pakcik..

huu..baeklah pakcik! tgh nak mematgkan minda ni..huhu

neva give up!




@ Kaca Lensa :
heeee..same jek kite ye akak kayu..




@FasiHaH SupiaN :

heee..tol tu seha...! =)