Sunday, July 17, 2011

weLcomE hOmE!

Bismillahirrahmanirrahim..

i'm comin homeeee..
i'm comin homeeee..


tadaaaaa!

heee~ rindu dengan ini cek Kerana Lily~ rindu kome sume! kikiki~ sihat dok? hehehe..alhamdulillah...sampai dah saye kat rumah setelah perjalanan selama 5 hari termasuk hari pergi dan balik..heeee....sangat x membuang mase la dalam 5 hari ni kan~ heee..

tepat jam 538pm tadi, cek MH2618 tadi, berjaya mendaratkan diri die kat Lapangan terbang antarabangsa kota kinabalu~ phiuhhhh...nantoknye la dok dalam plane lame3..huuuu~

waaaa..terlalu banyak bende yang nak dikongsi dengan kome sepanjang permusafiran cek mimi sepanjang 5 hari ni..

kk>>JB>> gerik perak>>Ipoh perak>>kL>>KK

heee..setiap cek point yang cek mimi tulih kat atas tu, adeeee jek cite2 istimewa~ hee...huuuu, kene wat skrip nih..hehehe..nanti kite story mory eh! ~ rindu betol saya dengan sume! heee...rindu saya x?kikiki..




2 comments:

Kaca Lensa said...

wah!!! welcome back adikk....!!! hehe.. kebetulan ak bkk ang dah post entry baru.. rindu2... =)

aimie amalina said...

@akak kayu!:

akak! heeee...rindu jugak! kiki..alhamdulillah..oklah...result x taw ok ke x..kikiki..