Sunday, July 10, 2011

saye Budak Baru!

Bismillahirrahmanirrahim..


heee, ni adalah entri ke-3 untuk hari ini ye kengkawan. Tadi pas jalan-jalan, joging-joging, wat lari pecut sikit2 sekitar bandar BLOG ni, macam-macam la cite yang saya dapat sekitar bandar-bandar blog ni. Ada dok beriang ria cam dapat mini coopeer, ada yang tertonggeng terbalik macam kene geget rimau..huuu..ada yang marah macam kete kene hempap HItachi., phiuhhhh~ macam-macam ada ~ 

Tulah ragam manusia~  ada 1 muke, 2 mata, tinge, 1 hidung, tapi pelbagai citarasa. Teringat dialog owang dok bertempik kat atas umah saya semalam:

"kenapa juga kau maw sibuk pasal ako..ako punya pasal la..maw mati ka..maw mampus ka maw bikin panas ka..apa kau peduli .."

" bha..kasi peduli..ko tu  cewek aku..barani kau sama jantan lain, awas ha.."

hoooo...dok atas rumah, tapi mampu didengar sampai ke bawah..~ aiyaak., saya meneruskan menghirup laksa tanpa menghiraukan tepekik telolong cam owang nak histeria jek kat atas..kiki~ nak wat cam mane, tu la kejiranan..

yang depan umah plak suke sibuk3..

"eee..saya tidak suka tu..bawa balik jantan malam2 itu rumah..kenapa juga tu..."

heee, mak saya senyum jekla..~ kejiranan di sini, payah nak ditego..mak kemana, ayah kemana, anak ditinggal-tinggalkan.. aduhai~  
MAcam itulah juga saya, yang masih baru nak mengajenkan diri + ketagih dah ni nak berblog cam cek JIJI, hee~ ada pasal isu PLAGARISM, CURI TRAFIK, curi tula ni la, ~ huu, sememamngnye saya masih baru belajo~ guide me, to the rite road eyh~
 cam belajo literature~ THE ROAD NOT TAKEN

hee, maw pegi mandi dulu~ nanti sambung lain okies!







9 comments:

Akunyer said...

nak belajo ye? meh Ticer bagi tusyen meh... ;)

aamalinaazman said...

nak!..hehehe..yay! siFu ticer! ^___^

najihahfara said...

eh da bole join da GA ?

Niena Muhammad said...

hehehe akak pn masih belaja lagi :D

aamalinaazman said...

@Niena Pengembara Ilahi:

hee..x pe.syom sesame belajo walau akak lag teror dr saye..hihi =.<



@cik najihah:
hee..okies =)

BudakBudak said...

gud luck dear!:)

aamalinaazman said...

@Cik Arda :D :

hee...tQ ! =)

K said...

macam alien taknak? haha XD

aamalinaazman said...

@sergeant keroro :

hahahah..nak! tap harus comei..hahahah