Tuesday, August 16, 2011

toooooo sHy

Bismillahirrahmanirrahim..




too shy by ~ werol





"akak..ni kawan tia maw cakap hai sama akak.." 
~ sambil dok tarik2 kawan die datang kat meja saya..huhuhu..
"erk...*maluuuuuuu*
~ tersipu2 macam pengantin, sambil mata dok tengok ape ntah kat lappy..huuuuuu
"heee..hai akak atia!.."
"hehehe..aiiii...duduk lah.."

huuuu
kelu..
malu pulak tetibe..
hahahahaha.. 
x sangka saya masih pemalu..
hihihi
ayooooo....


11 comments:

sergeant keroro said...

pemalu ke? hehe :P

maszull said...

salam aimie...nape malu cakap jer kn...:)

Wanz Mejuez said...

alalalaala namau namau lah malu malu nanti mahu mahu susah tau.....

NA said...

Malu kucing ke? :P
Hehe jangan marah, sebab tengok kucing jadi anggap malu kucing.

-wina1979-

[sutera kasih] said...

kalau camtu, x jmpa akak..sbb akak pun pemalu haha

fiq. said...

aimie pemalu?

Suhaili Sarif said...

opah nape malu2 hehe

mr.ninja ^___^ said...

malu tapi mahu..akhirnya dpt gak..kikiki

ame elms ! said...

haha . malu malu pule dia . HAHA . :)

btw , mata kusing tu sangat santek laa . grrr .

Iffah Afeefah said...

erk cm tak cye je wakaka

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
pemalu la jugak =p



@ maszull :
kikiki..ntah mama..tetibe malu..hihi




@ Wanz Mejuez:
hahhaa
x mahu x mahu



@ NA :
kikiki..
comei gak malu kocen =)




@[sutera kasih] :
aiyakk...cma ne nk jmp nih =p



@ fiq.:
hihi..sile la caye =)




@ Suhaili Sarif :hihihi.x taw la kak long =p


@ mr.ninja ^___^:
hahahha..tu kes lainn.kiki
aiyaaak..maluu! =p


@ ame elms !:
wee..termalu..hihhi.
cantikkan =)



@ Iffah Afeefah:
hahah..sileeee la caye =)