Friday, August 26, 2011

heArt dEw

Bismillahirrahmanirrahim..




morning dew  by ~ dirtyboyalf


ku pilih cinta
jatuh
ku pilih rindu
resah gelisah
ku pilih sayang
pilu
ku pilih kasih
hanyut

akhirnya aku memilih diri mu
si embun hati
tahukan kamu apa itu embun hati?
embun hati, akrab menemani malam-malam sayu ku
mendorong aku beradu membelai diri

wahai embun hati
sudikah engkau menemani ku
sehingga saat aku pergi
sehingga saat tiada lagi embu terbit dari hati ini
tapi embun terbit dari hati yang lain..

embun hati ini lah
mencengkam jiwa yang lemah
meng gahkan tubuh terus melangkah
sayang sungguh embun hati

embun hati..
tiada yang mampu menandingini mu..
ku kumpul rasa lelah dan nestapa
yang berteleku di kalbu..
di luahkan tika bersama dengan mu..

embun hati.
tiada yang mampu ku balas
tiada apa yang mampu ku kalungkan buat mu..

mungkin aku perlu lebih
menyayangi mu
mengasihani mu
menghargai mu
kerana diri mu~ 
umpama jauhari tidak silih berganti di mata wira sakti

embun hati..
teman diri ini ya..



macam dah lame tak me NULIS kan..heeee~ ntah ape la yang di ngarotkan  nih. Embun hati tu apa? =p


6 comments:

Iffah Afeefah said...

syooo suitttttt

fairus said...

LAGU KE APE NI? SAJAK ERK?

IMANSHAH said...

saya pun boleh teman tak?

Jiejah Gorjes said...

wah bersastera hehehehe...selalu berembun ke ni heeee

Dzarief Zuhdi said...

ku pilih pikachu.. haha.. *balas rangkap pertma*

:P

SoLy SoLicious said...

embun dah datang ni.. nak teman cik aimie...heeeee