Sunday, August 21, 2011

weee, saya lah si comel itu!

Bismillahirrahmanirrahim..





weeee
dapat teka tak ape?
ala, kacang jek..heeee!
weee
ni antara peveret nih

.
.

..

.
.
.
.


wiwiwi!
suke sangat..lepaih tu dahaga air!
hahaha...dok lalu lalang ari-ari depan kedai kat kat kaki lima jalan ni
baru semalam dapat beli
hihihi
tu pon berkire-kire lagi nak beli
heeee
pas tu mak cakap, beli jelah, dah nak sangat kan
hoohohoho
yelah mak..heee
abg yang jual gula-gula kapas tu pon tergelak mase saya beli
erkkk..
nampak lucu eyh?
ahhhh!..gasak ahhh!asal dapat si comei nih
dan dah selamat di makan mase sahur semalam,kikiki


okeh, saje nak review akak ni,
sebab die owang petame teka betol!kikiki




weeee, jom pi lawat die!


9 comments:

NA said...

Mimito, sehari Kak Wina tak masuk, Mimi dah minat melukis macam 'doodle' tu eh?

Hehe amboi-amboi moga hilang rasa teringin nak makan gula-gula kapas.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ NA:
heeee
aah kak..cam bes plak lukih2 ni
hahahaha..tapi mimi
lukih cincai2 je...hehehe
wee..aah..suke
sangat gula2 kapas =]

Iffah Afeefah said...

sebok je

kak ngh pon ske gule2 kapas

tp kaler pape pun telan je..sedap

dlu murah je

skng cekik drh!

aimi adilah said...

ahahah... dulu ade jual aiskrim gule2 kapas 50 sen 1.... :)

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah :
heee
sedap kan..hahaha
bio ah owg nak sebok!
hahhaah =p




@ aimi adilah:
aah..ingat2...sedaaap!

tia @ Ini Kisah Tia said...

waa ! dah lama Tia tak makan gula2 kapas .. nyum2 :)

aimie amalina said...

@ tia @ Ini Kisah Tia :
weeee
nyummmmy! =]

fiq. said...

alah tak aci, terlepas entry tu,huahuahua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
melepas

aimie amalina said...

@ fiq.:
errr
besabar ye..hehehehe =p