Friday, August 19, 2011

yang mane betol-betol pening ni?

Bismillahirrahmanirrahim..




#gerai A:
"akak2..ce tengok tu...pening ke peneng?"
saya pon tengok tag name kat laksa tu..
"ye tulih pening...die nak tulih peneng kot..hohooho..pening gaknye menjual laksa..kiki"
gelak senyap2..hehhe..


#gerai B:
"ni kueh berapa kak?" ~ ada makcik sedang tanye harga tu sambil tengok saya..huhu..
"akak, dok kat sini kat..ni kat tempat menjual, akak, dok belah sini ye..pilih kueh-kueh ni" ~ penJUAL sebenar bersuara..
hahaha...
kami sekali lagi gelak diam2..makcik ni penin gaknye, tak tahu part mane pilih kueh,part mane penjual duduk nak menjual..


ayooo..puasa ke-19, macam-macam ragam, yang pasti rindu dah dtg, rindu akan bulan ini...



16 comments:

Freaky said...

haha banyak sangat adengan penin :D

aimie amalina said...

@ Freaky :
hahaha
mang penin dah hehe

Wanz Mejuez said...

awak awak .. awak typo tuuuu bukan peneng tau... tapi penang .... =)

Cik Bell said...

mmg pening nie.haha

aimie amalina said...

@ Wanz Mejuez:
hahhaha..
iye..tapi saje nak buktikan kepeningan pakcik tu..hehehe



@ Cik Bell :
hehehe..penin2...

Abang Stalker said...

bulan puasa ni ramai yg pening. :)

slmt berpuasa aimi. ;) jgn ske gelakkn org.hee :D dan,jgn pening2.

maszull said...

salam...suka yer...

apa2 pun sentiasa peka ngan ejaan yg mana betul yg mana salah...:)

mr.ninja ^___^ said...

nnti die yg pening bru tawu...=p

AzatLazat said...

kakaka
orang pon pening ingatkan cik aimie penjual kuih
:P
pening nak termuntah
uwekk

Ezad Skytech said...

laksa pening ye..hee~
salah eja la tu..(^^,)

kdg2 mmg ada kat bazaar yg tersilap tulis..mungkin tak perasan kot..hee~

aimie amalina said...

@ Abang Stalker:
kiki..yela abg mamat =p




@ maszull:
hehehe..betol tu mama..
saje la tgk gelagat owg ha..ihihi



@ mr.ninja ^___^:
kikiki...
peninnnnn dah
*baringggg*




@ AzatLazat :
hahahaha..
melampo betol nih..hahah =p



@ Ezad Skytech:
heheh..tula pasalnye...
jadi laksa pening dah..hehehe

fiq. said...

penjual laksa pening ngan e pepet dan e taling

Cik Baju Kurung said...

memang peninglah ! :)

Iffah Afeefah said...

pening bace huhu

aimie amalina said...

@ fiq.:
hehe..ape tu fiq?



@ Cik Baju Kurung:
heeee..sgt penin..




@ Iffah Afeefah :
hehehe....

twinkeenabilah said...

Haha. pening pening :p