Friday, August 26, 2011

huuu...tahan jela sakit

Bismillahirrahmanirrahim..






huk3, apakah solUtion terbaek di kala kesakitan kegigian kebongSuan ini..
hayooooo~
bertahanlah gigi mimi..
gigi mang kuat..
mungkin makan Scoot Emulsion banyak sangat kot
gigi pon nak tumbuh
tapi sikit-sikit
nak suh mimi menikmatinye..huuu
mimi..emm...jangan pi tukul gigi ye..tahan la..emmmm


18 comments:

sleeping_maniac90 said...

ad gak kwn y skit gigi sbb tmbuh gigi..
tp dia pg klinik nk hlgkn rs skit tuh.. huhuhu

maszull said...

salam aimie...pergi klinik gigi ckp nak beli ubat antibiotik gigi...makan pastu mesti hilang...

tapi hilang sakitnya sekejap aja pastu sakit balik yg baik operate je buangkn gigi bongsu tu...

itu dr pengalaman mama lah yg pernah kerja kelinik gigi n pernah buat operate gigi bongsu ni...

aimie amalina said...

@ sleeping_maniac90:
oo..
kene g klinik ye.
emm3..
haiyoo..maceh awak!




@ maszull:
huuuuu
mama pon cakap kene gi klinik ye
huuu
operate?waaaaa
apakah..huk3...

Kakzakie said...

Alahai aimie...sakit nak tumbuh gigi bungsu amat perit. Boleh demam kita dibuatnya. Pecah gusi itu yg tak tahan. Makan pun susah...

Nak raya lagi nie... aduh kesiannya...

aimie amalina said...

@ Kakzakie:
huuuu
tulah kak..makan sakit
berckp sakit
sume sakit
huk3...
nak aye lagi..huk3...

AzatLazat said...

alasan nak makan leteewww
kakaka
:P

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
mang carik pasal jek pakcik ni kan! =p

Danial Razak said...

sakit gigi memang sakit yang paling sakit..<<erkk..macam belit2 je ayat..haaha.

tak suka sakit gigi..=)

Iffah Afeefah said...

haha

sabo2

cntik gule2 itu

meaw said...

bonjela la,tapi sekarang puasa..huhuu...letak minyak angin kat pipi tu haaa,kang ok lah tu :)

msredcheesecake said...

sakit gigi, posa. memang tak best.saba...

selamat hari raya maaf zahir batin

aizamia3 said...

g klinik jumpa doc..
dapat ubat lepas tu makan nanti okler tu..

Sunah Sakura said...

gigi bongsu yee...telan panadol..

mama shifa said...

Sabar yer
mama pon dah merasainya
mama tak buang lagi
tp mmg kene buang nanti kalau pregnant dah tak boleh makan ubat tahan sakit lagi dah

fiq. said...

hu,sakitnye ,, "alhamdulillah,kita tak pernah alami sakit gigi,huhuhuhuhu

tatau la kenapa, tak pernah gigi tumbuh bila dah beso ni...

aimi adilah said...

g jumpe dokter.. konpem dy cabut ahhahahaha :)

SITI NOORNADIYANA said...

g klinik lah sis. takut nanti membengkak pulok. ^^

SoLy SoLicious said...

oo..penangan gigi bongsu ye.. dh p klik lum ??