Saturday, August 27, 2011

12.53am : kome-kome, untuk kome sumeee [Special Edition]

Bismillahirrahmanirrahim..




weee..
mimi takot tak sempat..
or tak dan..
or tak berkesempatan..
makanya..
ini yang termampu setakat ini..hee
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.





heeee,
saya tak kreatip nak lukih-lukih dodol tu.
hee..tawu lukih sikit-sikit je ,
lukih ketupat pulak tu kan..kikiki..
kome, 
sekali lagi mimi minta maaf kalo tak dapat balas lawatan kome ke belog KErana Lily ye
selama seminggu mimi pulang ke kampung ~ 
dan kemungkinan beso la
belog ni pon "cuti" gak seminggu, heeeeee
sedih nye..
T_____T
internet kat kampung baru di Fasa 1, huuu..
So, kalo die time HSDPA, even 1 bar sekalipun
lelaju saya akan hupdate cite terbaru ye!
nanti insyaAllah, sampai la Mimi ke belog kome ye!
weeee..
kome!
hati-hati balik aye ni ye..
Moge perjalanan eidulFitri tahun ini , 
insyaAllah, membuahkan sebuah lagi Kemuliaan dalam hidup kite ye!
rindu + sayang sume! =.<


19 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

selamat bercuti cik mimi :)

fiq. said...

sobs2,,sedih nak berpisah jap ngn mie...

selamat menyambut hari lebaran
btw,ingat malam ni malam 27 =]

mintak maaf jugak kat mie...











nak duit ghaye! =P

aimi adilah said...

selamat hari raye mimi :)

Dzarief Zuhdi said...

slamat beraya.. :D

safe journey

Syahir Ramli said...

slmt hari rye.... :)

Nadzirah K. said...

selamat hari raya :)

AzatLazat said...

jangan lah kau pergi meninggalkan daku disini.soap soap
kakakaka bluek :P

selamat hari raya cik aimie
jangan banyak sangat makan ketupat rendang suma tu nanti lagi gemok
nanti dah dapat keje boleh la bagi duit raya kan kan?
kekeke

NadiRah said...

wah..selmt ari raye....

Ezad Skytech said...

selamat bercuti dan selamat hari raya...(^^,)

maszull said...

salam...selamat bercuti n selamat hari raya yer...:)

maaf zahir batin dr mama...:)

Kakkoii said...

Selamat hari raya!! Semoga raya ini dikurniakan rezeki yang murah dan kebahagiaan yang berpanjangan ^^

Bidadari Syurga said...

hello sayang.. dah balik kg ya... di sini akak nak ucap... salam lebaran maaf zahir dan tak batin... heeeee kalau ada komen yg terkasar bahasa maaf ya. gembira kenal kamu.

izyan yasmin said...

selamat hari raya syg !

hamzah ian said...

slamat raya.. bak duit skit.. hehe

msredcheesecake said...

selamat hari raya maaf zahir batin untuk mimi....have fun raya nie...

SITI NOORNADIYANA said...

salam sis aimie.. selamat hari raye.. maaf zahir batin..

jumpe lagi lepas raye nanti, insyaAllah. :)

Zul Fattah said...

haha..xpe.. slamat hari raya k..

CikMiMiey said...

camat ari raye kakak kuh cayam :P

mimi pon nak mintak ampun kalo ade salah sepanjang kenal di alam maya nih :)

~ku hanya seorang insan~ said...

selamat hari raye!.=)