Saturday, August 20, 2011

Cubaan ber BLOG se betul-betul nya

Bismillahirrahmanirrahim..



Sekali lagi, saya akan berusaha untuk menulis blog ini, oh, maafkan saya, menaip bait-bait perkataan di blog ini dengan kata-kata penuh. Kalau tidak penuh, sila betulkan saya ya, tuan-tuan, dan puan-puan. Aduhai, kenapa sekarang baru mahu menambah entri untuk hari ini?

kerana :


1) memeriksa keadaan netbook seakan merajuk dengan tuan empunya blog. Ada penyelesaian terbaik kah?


2) kaki, tangan dan badan seluruh isi rumah ini telah bergerak keluar dari rumah (betul ke penggunaan dari itu) Kalau salah, maafkan saya cikgu Bahasa Melayu.

3) Menjadi Guru Hafazan yang sangat garang kepada adik sendiri. Kalau tidak garang, dia gelak, maka di sisi saya, di siapkan rotan berupa penyangkut baju ye.

4)Berkira-kira, netbook, sudah habis merajuk kah belum dengan empunya tuan netbook ini. Kalau sudah menaip bibit-bibit perkataan, makanya netbook dah bagi peluang kali ke-2 . Terima kasih netbook.









okeh, aku dah penat nak pikir ayat betul. hahahah, tangan kaki otak pon cam krem jek bile ayat penuh menghiasi entri niii..Waaaaaaa! cam mana nak sahut cabaran nih..huhuhu..



4 comments:

Iffah Afeefah said...

tarik napas dlu opah oi

pening bace entry ni haha

fiq. said...

pegang rotan mcm tok imam hashim,,hahaha

maszull said...

salam aimie...tulis jer apa yg terfikir di fikiran tu...:)

Suhaili Sarif said...

netbook buat hal ke?/
saya nk tmbh
kalau modem semput pun leh hilangkan mood.hehe