Sunday, August 14, 2011

mereNung ke Langit

Bismillahirrahmanirrahim..




Bulbasaur Papermon by ~ Kidura




"alololo..dah2 jangan merajuk lagi ye..esok kite pegi jenjalan bawa pencilmon dan pen mon pulak ye. Ari ni kan pose, so, dudok je diam2 kat umah ye.."
"aik..esok x pose ke? "
"ehhhh, lupeee pulak..esok pose jugak, luse pon pose, x pe2, kita dok rumah jek, jalan-jalan dalam rumah pon hokey jugakkan.. nanti raya, kita jalan-jalan kat luo ye.."
"emm3...janji?"
"ye, janjiiiiiiiiiiii hokeeeeeeeeeeeh! "


* sungguh hari ahad yang blurrrr + nantok + x tahu nak buat ape = merenung ke langit *


6 comments:

NA said...

Cantik kan nampak gugusan awan di langit? :)

Hehe penat ke?

-wina1979-

aimie amalina said...

@ NA :
hee..cantik2..besnye kalo dpt p sane..huhu

huu..x tawulah penat ke ape ni..huhu..

[sutera kasih] said...

merenung ke langit..mengenang nasib :(

aimie amalina said...

@ [sutera kasih]:
aiyaaaak...nape kak?

Iffah Afeefah said...

erm tak smpat renung langit

busy benau

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah:
aiyaaaak..bizinye kak ngoh =p