Thursday, August 18, 2011

1.26am

Bismillahirrahmanirrahim..



alhamdulillah, ketemu juga 18 ramadhan ini
insyaAllah~
moge2 tak pernah berlalu dalam hati ni kan..
weee..erkkk..sakit gigi!
cepat2 la tumbuh gigi nih..
aiyaaakkk..

untuk kome!:



nuuuunite!



13 comments:

Bidadari Syurga said...

sakit gigi....? alahai ciannya. gigi bongsu yeak.....

maszull said...

salam aimie...gi klinik amik ubat antibiotik gigi yer...

mkn ubat tu nanti dia okay...

gud nite tapi dah pagi ni...:)

PeRmAtA bIrU said...

cintalah seseorang kerana telah terletak cinta dari Allah dihati mu untuk dia.. jadi cintalah kerana Dia...

gigi bongsu ke???

Sunah Sakura said...

zasssssssssss~ berdessup2 masuk ke dalam dada~

fiq. said...

salam ramadhan ke 18,moga jumpe malam ganjil kelak =]

shafiqabdshukor said...

nice..
g lah jumpe doktor gigi cpt..

Pencinta Bulan said...

Alhamdulillah..dah besar rupanya.

Mutiara Bernilai said...

urhh,,

nape org yg kat sini tak tumbuh gigi bongsu lg? T___T

Iffah Afeefah said...

kesian opah

tetue pun tumbuh gg

patut da takde gg

Niena Pengembara Ilahi said...

sakit gigi sbb nk tumbuh mmg sakit yg melampau sgt, cam akak la.. skang ni pn sakit lagi.. kalau lelama sgt dr kena operate buang gigi tu

tia @ Ini Kisah Tia said...

yang baik , belum tentu baik .. yang buruk belum tentu buruk :)

CikMiMiey said...

gg bongsu dye cepatlah tumboh !!! hihi

izyan yasmin said...

aimie baru tumbuh gigi . hehe :P