Monday, August 22, 2011

"Segmen Hira : Aku reTi maSak, kau reTi? "

Bismillahirrahmanirrahim..



Macam dah lame jek tak join segmen?kikiki
so, tak salah kiranya jari jemari melajukan langkah menyertai segmen kan?
kiki..

klik banner eyh kalo nak join gak!



Hmm..nak kate teror bapak gile tu, tak de ah, menipu no lah, heeee.. So..simple mimple jek hokeh la..Heeeee.. apa yang boleh di masak? 

1) air, opkos la kan
2)megee, lagi ah..siram jek air panas..siap!eh, buh rencah sikit, tak leh boh banyak-banyak, nanti botak pale..heee
3) masak nasi! mang pemasak nasi unggul kat hostel..heee
4) lauk pauk : simple mimple la..macam ayam masak merah, kari, gulai lemak, ha..macam tulah..heee
5) bakery: disebab kan dok dengan opah dengan makcik dulu dari kecik, so, tawu lah jugak sikit-sikit, paling-paling pon, kek butter biase..heee


Hokeh! suke masak, masak dan masak. So, jom kite memasak!heeee..Jom la join! =.<



11 comments:

Muslimah Optimis said...

MO kalau setakat masak untuk makan sefamily kira lepas la.. nak masak hebat2 mcm PCM xpandai la..hehe

Iffah Afeefah said...

sme je ngn kak ngh

tak reti y susa2

ermmm

aimie amalina said...

@ Muslimah Optimis:
hebaaakk ah tu..nnti
blaja jadi cam PCM..hehe




@ Iffah Afeefah :
hehehe
kite kan same =p

mr.ninja ^___^ said...

suke suke suke..nti nk ase la mskn die..hehe..msk sdap2 taw syg ^___^

aimie amalina said...

@ mr.ninja ^___^:
hahahahhaa
sukeeee jekla ye cek ninja
aiyaak
jgn lupe mai aye!
hahhaaa

[sutera kasih] said...

saya tak reti masak :P

sergeant keroro said...

tak reti memasak :P

aimie amalina said...

@ [sutera kasih]:
eleh..yela tu kak
hihihi




@ sergeant keroro :
boboi!
kene belajo gak..

hira said...

part lauk-pauk dengan bakery menawan hati saya. lagi-lagi gulai lemak. fuhhhhhhh.. best! bakery lagi la saya suka. tak ada kesempatan untuk belajar lebih mendalam je. huuuu..

by the way, thanks for joining tau! :)

aimie amalina said...

@hira:
weee
cecame hira!=]

"Aku"....Nurul Azren said...

ok la tu...

Cik Reen melawat dari segmen yg sama... http://duniacikreen.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html


jom sertai contest Cik Reen =>
http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html