Sunday, August 21, 2011

gemok!demok!momok!

Bismillahirrahmanirrahim..



eeeeee

gemokkkkkk!


eeeeee


temokkkkkkk!

eeeeeee

demokkkkkkkk!

eeeeeeee

momokkkkk!

aiyakkkkk~ lepaih tu sume pakat lari nyorok bawak kain batik mak!hahaha
huhuhu, lagi-lagi isu
demok+temok+gemok+mok3
hehehe..
sumenye membawa maksud yang sama..aitoooooo~

Skunk is a fat by ~ j-a-x



lihat poyot ku....comel kan.. Berbulu, bergebu-gebuan, berbolat-bolat an, heeeee, kome ada poyt melayot-layot macam ni? tak ada kan?hokeh, jangan jeles dengan poyot gebu ini. NO MORE AT STORE. heee, eh salah... NOT FOR SALE. heee

Okeh, bila dah setat nak mengarot, dia jadi terbalut-balut lidah ni nak menyental ayat. hahahha. Emmm.. isu gemok ye. Sapa kat sini gemok? heeee.. saya! saya gemok.. dari dulu sampa sekarang.. hahaha, ntah bila nak kuruih aih. Mak cakap, nanti umo saya 24 saya kuruih, emm, boleh caye ke ni? hahha. Kene hamik gambo la ni kan. Dari sekarang, buat comparison macam essay BI mase PMR tu. COMPARISON mase umo 23 dengan 24. Heeeee...

Sebenanye, isu gemok ni, kat mane-mane pon dengar kan. Pueh dah aih, sampai tak larat nak tadah telinge melayan mereka yang "suka" sangat dengan orang demok nih. Heeee, termasuk saya lah!

"ish, bagi laluan, bagi laluan, nanti die nak lalu tak muat.."
"wei, jangan makan depan die wei, nanti die mintak, mati la kita, kekurangan zat besi.."
" gulp~ mak GIANT dah mai.."

hahahaha, adoiiiii~ kalau nak senaraikan dialog tuh, tak terkire la kan. Heee, ni sebahagian jek!kikiki. Dulu mase dengo nih, ase hangiiiiiiinnnn jek. Aiii, nasibla pompuan dalam kelas 2 ketoi jek. Kalau tak, huh! mang habis ah!hahaha.. Tapi sekarang bile ingat, jadi kenangan dah..hehe. =p

Hidup tetap perlu di teruskan kan? Gemok ke kurus ke, bukan persoalan Tree di sini. huhu. MUngkin la ada satu saat tu, mang tak dapat dinafikan, ase kecikkkk jek walau badan besau, ase rendahhhhh jek walau memang dah rendah bila kene compare dengan orang kurus. Tapi, nak buat macam mana kan?Mulut orang. Takkan nak pi tampai selotep besaq kat mulut deme pulak. Kang tak pasai-pasai masuk Jail. Heee..So.biarkaaaaan.. Biarkan, biarkan, biarkan berlaku ~ ha, macam dalam lagu tuh..kikiki

So..sesape yang "comel" cam saya sekarang, heee, sila kuatkan diri menghadapi musuh-musuh  di luo sane hokeh! Kalo deme kurus, kita pun kurus gok. Kurus "dosa" mengata owang demok! hehehe. Tak pe, kurus gemok bukan persoalan kan. Yang penting, hati sentiasa baik kan? bersyukur dengan keadaan diri. MOga diperkuatkan hati, diperkuatkan jasad yang berlabuh di bumi, menjadi hamba yang terbaik di sisi-Nya..insyaAllah =]


p/s: memberi motivasi kat diri sendiri yang tengah tonggang terbalik!heeee


9 comments:

Gen2Merah said...

gemoknyaa... macam nak pelok2 sajaaaa... gerammm

aimie amalina said...

@ Gen2Merah:
kikikiki
demooookkk kan =)

Danial Razak said...

comel gila kucing atas tuh..

If anyone skinnier than you calls you fat, just point out to them that if you were both being starved, you would live longer.

hee.=)

aimie amalina said...

@ Danial Razak :
hehhee..waaa
kene copi ayat ni
cakap kat deme! tanx =]

wee..comel kan

SoLy SoLicious said...

perghh...gemuk gila...hahahhaa.....comey2

Iffah Afeefah said...

gemok takpe

sedap pelok

nk pelok opah

takde isi byk cm opah hehe

Mohd Izzar said...

sgt la kejam buat mcm tu..huhuh

aimie amalina said...

@ SoLy SoLicious:
gemoook kan!hehehe




@ Iffah Afeefah :
alololo
meh nak pelok meh..
hehehe




@ Mohd Izzar :
hhuhuhuhu ={

fRaMe+LenSeS said...

besaQ nyaa.. buat gulai sedap ni. :P