Monday, August 15, 2011

roNa jinGGa datang LaGI

Bismillahirrahmanirrahim..


The Sun by ~ Stackroad



Babai awak!
sok kite jumpe lagi eyh..
jangan lupe kejut kite TAw.. 
Sehari kite tak nampak awak..
kita rase lesu..
kita rase tak bermaya je taw!
Pentingnya awak dalam hidup saya..
daripada kecik sampai la saya dah tak ada nanti..
Cantiknya awak..Indahnya awak
terasa sepanjang hari-hari saya..
siang malam awak selalu dengan saya..
walau rupa awak berbeza..
Awak..Terima kasih taw..
rona jingga awak buat saya.
Takkan lupa pada Tuhan saya!
..
.....
.
.
.
.


weeeee~ 
senja datang lagi sekalian 15 ramadhan ini, 
moge rahmat menyelubungi diri kite ye!
teman-teman ku..

camat buke poceeee!



5 comments:

Anonymous said...

selamat berbuka puasa jugak sis! :)))

Unknown said...

erk sikit lg nk pergi

awak papai

insyaallh taun dpn jmpe lagi

HEROICzero said...

Oh , senja rupa ny.

=)

Selamat berbuka .

NA said...

Suka senja ke? Hehe Kak Wina suka petang macam pukul 5. Bersinar tapi dah redup.

Baru je lepas buka.

-wina1979-

cikgu said...

kih3...ingat apa la td...lg 2 minggu..cpt tol masa berlalu