Monday, August 15, 2011

BizI bebeNo aihhh

Bismillahirrahmanirrahim..



bunny meeting by ~ karil


#season 1:
"weh..malam ni free x..?"
"x ah..aku ada mitin MKB ah.."
"oo..okeh2.."


#season 2:
"weh jom gi lepak-lepak sat gi.."
"huhuhu..x leh..program tu seminggu lagi weh..byk lagi atas pale aku nih..ade...serabut..ni x stady lagi..matilah aku..."


#season 3:
"asal ko ni..cam owang mati laki jek?"
"haahah..x ah..semalam tido kol 4, pas mitin terus wat minit mesyuarat..zombie2..huhu.."


#season 4:
"jom balik Kampung nak minggu ni.."
"mang bertuah la kalo ade mase nak balik weh..mase nak tido pon dah lonyap..huhu"


~weee..rindunya zaman ke Bizi an kat kampus dulu...sekarang nih?
emmm...kome pun tawu jawapan nye------> bizi menghupdate jek!hahaha..adoii~Gile blog sungguh aih...Belog pon x gile cam ni..0.0

Moge tidak juga leka pada-Nya..insyaAllah.. :)






10 comments:

Cik Sara said...

Hahaha..adoi..bizi sangatlah tu ye..jom buat mesyuarat tingkap! hahaha

Huhuhu..kena siapkan book chapter.. Oho..

maszull said...

salam aimie... blogging boleh gile ke aimie...

amalan wajib tu x kan dilupkan...:)

aimie amalina said...

@ Cik Sara :
hahaha..bizi gile!kikiki
jommm sara channn!
aik..book chapter apakah?kiki

aimie amalina said...

@ maszull :
wassalam mama..
hehehe..agak ah ni mama..kiki
insyaAllah =)

Iffah Afeefah said...

virus blog kan

skng bizi pon stil jiwe melayang kat blog

tak paham!

AzatLazat said...

gila blog rupanya
takpe takpe dekat tanjung r ada tempat khas untuk orang macam cik aimie
kakakakaka
:P

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah :
betol!sokong ckp kak ngah..
pon x paham gok..hihihih



@ AzatLazat:
hohoho..
x pe..sy ade umah sendiri =)

Ezad Skytech said...

ni betul2 bizi ni..haha..
tapi tetap nak buka blog kan..(^^,)

Bidadari Syurga said...

yaaaaaaaaaaaaa... akak busy cantikkan blog aja.... kekadang tu kalo dah tension kuar gaklah... lepak kejap... tapi laptop sure bawak... haaaaaa

NA said...

Takpe, manfaatkan waktu senggang dengan perkara berfaedah.

Hehe baik puas-puas tulis di blog nanti sibuk pula pada masa akan datang.

-wina1979-