Sunday, August 21, 2011

alkisahnya pagi tadi

Bismillahirrahmanirrahim..



huk3
pagi tadi ase nak gile mencari..
huk3..
.
.

.
..
.



cam nak nangis!
waaaaa...
macam mana boleh ilang dalam simpanan
kol banyak kali pun tak dengar ape
huk3...
cari punye cari
ingat mak ke adik ke sorok
sebab bile bangon deme dah tade kat umah
waaaaaaaa!
huk3, dok tak lame...



.
.
..
.
.
.



kikiki
dah jumpe!
dok bawah tilam
hak3
aku tak tawulah cam mane boleh sesat pegi ke bawah tilam
mamai pi buh situ ke?
huk3..
ase cam nak lompat bintang bile dah jumpe balik
weeee...
tapi buat malam nanti lah
pose, penat
hahhahaa
alhamdulillah =]



10 comments:

AzatLazat said...

cari ngan hidung memang la tak jumpe
kakaka
bluek :P

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
ai..nasib la aku pose kan cek azat oiii

Danial Razak said...

kalau masa tidur memang suka benar handphone ni ilang..masuk dalam bantal lah..jatuh celah katil la.

Dhiya Fariza said...

astaga heheheh

Iffah Afeefah said...

comei je lukisan opah

hahaha

opah2

aimie amalina said...

@ Danial Razak:
waa..bole geng ah nih!hehe




@ Dhiya Fariza :
kikiki =]




@ Iffah Afeefah:
hak3..
tgk la pelukihnye
kikiki

Luqeem™ said...

haha..bnyk kali kena mcm tu =.=

last skali letak je dalam sarung bantal..haha

sleeping_maniac90 said...

salu gak kne cm nih.. kdg2 slhkn org len..
pdhal enfon tuh y men nyorok2 hahaha

aimie amalina said...

@Luqeem™ :
hahahahaa terbaekkk ah!
sng kan..x ilang2 dh =]




@ sleeping_maniac90:
hahahahahaha..
nfon yg slh kan!

My Name is Mar said...

Errrr....
Bwh tilam??
Pe GANAS sangat tidur ni??