Friday, August 26, 2011

beb, soriii sangat

Bismillahirrahmanirrahim..




saya: wehhhh! jumpe gak ko kat sini, aku puas dah cari ko kat Fb kot. baru ni nak jumpe..
jaja: aahh weh..aku pon cari ko..huuu...tak sangka kan..
saya: tulah..nasib ko boh name betoi.boh si bunge ke ape..mang sampe mati ah tak 
        jumpe..haha
jaja: hahah..aku ticer yang berkaliber kot..kenela bagi name official sikit..hehe.. mane  
        boleh gune mat bunge pulak..
saya: weee..besfren kan! mane boleh lupe..gi tusyen mase UPSR sesame..heheh
jaja: aah..aku pon tak kan lupe ko punye..BFF kan..hahaha
saya: eh..mak ko pe kaba eh? mak aku selalu tanya ada jumpe jaja tak ko dok Fb2 tu..
jaja: emm..mak aku dah lame meninggal..7 tahun dah..
saya: *guuuuuulpppppppp**kelu+serba salah+ tak tawu nak jawab ape balik*
        weh..jaja...soriiiii, seyess..aku tak tawu weh..aku minta maaf jaja..aku tak  
        tawu..ayah aku pon tak cite ape-ape pasal ayah ko.. jaja..sori T___T
jaja: eh, tak ade apelah..dah lame la beb..aku okeh la..hehe..dah ye..
saya: yela tu..weh...sori..huuu..ye meninggal sebab ape jaja?
jaja: Jangkitan kuman kat pari-paru mie..
saya: oo...inalillah..jaja.sori taw..


gulpp~ seyes terkedu...dah lame sangat tak jumpe, lebih 11 tahun lebih dah.. Last mase tahun 2000, mase darjah 6. Gi sekolah sesame, sekolah agama sesame..Bile dah jumpe balik,tawu-twu, mak die dah tade.. Mak die baek dengan mak, cam tu gak dengan ayah die. Yela..hidup satu kem askar, kenalla satu famili..
Beb, sori..huuuu..ase cam sedih sangat.Mnag die cakap tak pape... Tapi ni kan soal mak..sesape pon mesti akan sebak..huuu  Lagipulak Sebab die bongsu, dan paling rapat dengan maknya.. .emm..Kelu saya.. Moge, die selalu tabah. Kuat ye jaja.....!




9 comments:

merahitujambu said...

salam syawal.nk doodle free jom laaa

syarifahsidrus said...

sedihnya...

mesti dia tabah tu kan

Lia Irdelia said...

tabahnya dia..

msredcheesecake said...

Takpela...tak tau....bukan sengaja...dah minta maaf ok la tu..hhheee

shaliza khairi said...

huu~
kalau saya kat tempat awak pun terkedu jugak. tak pe lah, tak sengaja kan.

aimi adilah said...

kalo yg bce entry nie pon blh rse nk ngs pe nth lgi dye :( takziah wat jaja

Syahir Ramli said...

tkpela..x sngaje...bese r tu...lme x jmpe..lbih baik taw skrg drpd xtaw smpi ble2...

aimie amalina said...

@ merahitujambu:
>_____________<





@ syarifahsidrus:
huuu
die mang tabah kan =)




@ Lia Irdelia :
harap die kekal tabah..




@ msredcheesecake:
hehe
tulah kak..iso sy




@ shaliza khairi :
huuu..tulah
xpela kan.nak wat canne





@ aimi adilah:
huuu..
moge jaja tabah




@ Syahir Ramli :
betol tu syahir..
emm3..

Iffah Afeefah said...

erm sedihla

sian die kan

takpela kite tatau