Tuesday, August 16, 2011

" Segmen Mercun dan Bunga Api "

Bismillahirrahmanirrahim..



klik gambo eyh kalo nak JoIn!


Dulu masa kecil, bila tiba bulan puasa aku mesti main.........  jap..main ke? hahhaahha.. cam budak baik je..hihihihi... Abis kuat pon main bunge api..hihihii..HOkeh, saya kan sopan lagi santun. X pon mercun pop pop pop tu..KIkiki.. Sebab x de geng nak main. Sepupu time tu x de, adik lagi la x de kan.. Huu.. So..kalo orang main mercun ke ape ke..Tahu x saya buat ape? 
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
 saya tutup tinge!
hahahaa,tu jela yang mampu di buat, sebab dasar jantung ni tak boleh menerima segala bunyi yang overdose,,huhuhu... =)
weee..tu sahaja cite. Tingin gok nak main mercun bunge ape segala nih..hihihi..
tunggu owang ajok la baru nak main..weee .."

okeh! tata =)



14 comments:

AzatLazat said...

tak rock la tutup telinga
kakakaka
:P

Bidadari Syurga said...

perghhh... tingat kat kg... kg kami lawan dengan anak2 berek polis... kah kah kah... padang sekolah di tengah jadi ssaran... huhuuhuhuhu

mr.ninja ^___^ said...

pagi2 msti tembak 'meriam' kt toilet kn..kikikiki

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
aii..sabo jeklah pakcik ni =p




@ Bidadari Syurga :
pehhhh...hero la akak..hihihi
dasat tuhhh.=p



@ mr.ninja ^___^:
hamboooiii..samelah dgn owg tu..meriam bom sume =p

aimi adilah said...

x merse lh nikmat main mercun g2 :) hihihi...

aimie amalina said...

@ aimi adilah:
hihihi..tula pasainye..ayoooo

Ezad Skytech said...

tahun ni belum usik pon mercun lagi..hee~

p/s :kalau tutup telinga tak dapat la dengar bunyi mercun yg meriah tu..hee~

Freaky said...

haha bunga api je ? tp ok la kan dapat tgk api dia kaler warna warni yang sangat menarik

aimie amalina said...

@ Ezad Skytech:
hahahaha..nak main la tu..
wee..takot bunyi nyeee...




@ Freaky:
heeeee...malu plak buka cite nih..heheheh
betol3 =)

sergeant keroro said...

opah penakut, hehe. boboi nak main dekat opah ler :P

SITI NOORNADIYANA said...

heee.. comel je entri ni. takut sampai tutup telinga. :P

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
ish..sape ckp takot...=p



@ SITI NOORNADIYANA:
hahaha..jage tinge ni =)

nur amalina athman said...

bunga api?oke lettew.hehe..:)

Zul Fattah said...

cuba r main meriam buluh..best woo..




http://zulfattah.blogspot.com/