Wednesday, August 3, 2011

leGa bile dah Dapat saTay

Bismillahirrahmanirrrahim..


weee~
hehehehe...eh..
jangan salah paham pulok...belom buka lagi la weh!
hahahha..
almaklum...dah buke pon 634pm
so..kol 3 dah terpacak kat Bazar..
pe yang dicariiii?
tadaaaaa!
cek satay..hehehe
oleh sebab saya baek ati,,..maleh la nah boh gambo satay tu...haahaha
x bek wo buat owang lain meleleh air liuq..
hehehehe...

.
.
.
.
.
 semoga satay ini dapat menenangkan saya menghadapi serangan cek anon tetibe..
kikiki~
sebenanya, x de ape pon...
 gare2 saya menyokong belog cek MTT, die hangin la satu badan, 
makanye... mai siggah ke singgah belog saya
dan mengajenkan diri menaip komen untuk saya..
huhuhu
mule2 tekejot gakla..
sebabnye?
sebab ape..
saya blogger baru~ dan terkial2..ghenyeh2 mata bace komen cam tu~petame kali dalam hidup dapat komen best giller cam tu..hehehe
aigooooo~
x pela..maleh la nak gadoh2 ke ape kan2...
'nak jadi budak baekk~ weee
chill la kan..
hehehe..
sebab tu disuruh pose..
diwajibkan pose...
supaya dapat membawa diri ni munuju
 kesabaran~


kesimpulannye:

pada 3 ramadhan ini, menunjukkan kesabaran itu adalah tonggak utama dalam hidup
x tunggu bulan posa aih~
kita seharusnya membajak kesabaran tu dalam jiwa
tanpa sabar~ mana tawu, bole meragut nyawa kan?
nauzubillah~
moga kita bukan dalam golongan tu..

untuk cek anon~ pose taw!dengan pose dapat ajo kite supaya sabo..

untuk cek MTT~ sabo ye..cek anon ari ni terbabas gak nye~ wee..kami tetap suke bace belog cek MTT..~ weee ;)


chiiilll!


10 comments:

Freaky said...

hehe penyerang di bulan puasa.. dugaan tu

aimie amalina said...

@ Freaky:
tu ahhh!
adoii..memacam..hehehe

shafiqabdshukor said...

bestnyer boke pose mkn sate..
hehehehe..
br je lepas makan sate ngan family angkat hari tu...

aimie amalina said...

@ shafiqabdshukor:
erk..
alhamdulillah.
dah kenyang dgn satay shapik!hehehe

Bidadari Syurga said...

MTT? satay ke? hurmmmmm teringinnya... time cenggini semuanya nampak bestkan

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga :
kiki
lawok ah akak ni..MTT tu name blogger ha..weee
sok carilah satay akak!

sergeant keroro said...

untunglah dapat satay~

hehe XD

anon tu jeles ramai orang sokong mtt :P

nape keroro dia tak serang? dia takut, haha

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
nyummmmmy
bergolek2 satay dalam perot..hehehehe

tu la pasal..
owang kadi pemes pon..jadi masalah kat cek anon..aigoo

eh..alien kot!
die x bani ah serang..hehehe =p

AzatLazat said...

tak tahan le tu kalo ada gambo.kata bulan puasa kena bersabor.hehe

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
tahaaaaan lagik!
weeee...
camat buka pose cek azat!