Thursday, September 8, 2011

kesayangan ku~

Bismillahirrahmanirrahim..




Day61SugarPlz by ~Kimjuni2


Weeeeeee... comey jekan... 3 beradik gula dalam senyuman.. Heeeee.. 3 beradik gula yang comey lagi menawan ini saya nak hadiahkan kepada 2 orang ini.. Heeee.. 2 orang yang bermakna juga dalam hidup ku! heeee.. sebab ape? 


hari ni hari Lahir deme!


Selamat hari lahir, cikmi!
 iaitu adik mak saya, yang saya memang rapat,ibarat ibu ke-2 selepas mak saya..
Yang memelihara saya dari kecik juga..
Yang mendaftarkan saya masuk ke Matrik dan U dikala kejauhan mak saya kat sabah..
Yang banyak melimpahi kasih dan sayang buat anak-anak sedara ni
heee..

Normimi Zurina Sulaiman
08.09.196x
heeee..kire sendiri umo bape!
hehehe..moge cik mi di panjangkan umo
dimurahkan rezeki
di murahkan dengan keberkatan oleh-Nya
insyaAllah!
saaaaayaaaang cikMi!
(hee..cik mi tak de belog, so, sok kene kol die pepagi..heee)





  


dan...


sorang lagiiii
berkongsi besday dengan cikmi ku..
sape die
.
.

.
.
..
.






tadaaaa!
empunye beloG ber UrL kan cintakuntumansyurga ni..heee
cek sara or nama manje yang suke hati aii nak pangey adalah akak air
yang merupakan jiran mate, dok depan Bilik mase kat UTM dulu
heeee..
seorang kawan yang tegas dan  setia kawan nih!
heeeee.. blogger lame gak nih..
heeee..

Nor Saradatul Akmar binti Zulkifli
08.09.198x
Akak air, may Allah bless you in anything you do dear~
semoga dimurahkan rezeki sokmo!
nanti kita jumpe 21 september nih!
heee
insyaAllah..



p/s: heee..sesape yang nak saya wat canni..bole la bagi taw besday die bile eh..heee~ ajen nak wish owang nih...heeee

6 comments:

Puteri said...

hepi besday kat cikmi..n kawan awak.. eh.. kite nak cakap hepi besday kat blog dia la...

NA said...

Kak Wina punya tahun depan ler. Nanti dah dekat tarikh baru bagitahu Mimito. Hehe.

Ek memang seronok ada emak saudara yang boleh menjadi ibu kita. Kak Wina pun bertuah ramai emak saudara yang jaga Kak Wina masa belajar dulu.

-wina1979-

Cik Sara said...

Thanks mimito~..miss you..jumpa nanti~

aimie amalina said...

@ Puteri:
weee..maceh2..anak sedara ye tlg jwb..
hahaha...ha..gila wish =]




@ NA:
weeee...
akak bg taw eh nnti..nnti nak wish baik pnye..hehe
best kan kak...byk mak..hehehe



@ Cik Sara:
weeee
besday gal wish..hehehe
sesame akak air!
hee..mis u tooo =]

anismelon said...

selamat hari jadi buat mereke..moga pnajang umo..murah rezeki..epy selalu..comel je gula toh..

aimie amalina said...

@ anismelon "
weee
comei kan..hehehee