Monday, September 19, 2011

hitam kuning hitam kuning, go tigers! go tigers!

Bismillahirrahmanirrahim..




adik: hitam huning, hitam kuning hitam kuning, hitam kuning, go tiger! go tiger! (adik nyanyi laguuu)
saya : errrr, lagu ape tia nyanyi tuuuu!
adik : tula lagu akak, kan akak pakai baju tu
saya: errrrr..hahahaha, yela..akak sayang Malaysia, sayang ah baju nih!

hahaha, lagu omputer Black and yellow, sape ntah nyanyi, deejay Hitz.Fm, merapu pi tukaq jadi Hitam kuning hitam kuning tu yang adik dok nyanyi sehari ni, gare-gare pakai baju ni siang tadi....
heeee.. Baju ape?

Baju sukan kolej, sempena dengan dengan SUKAM, Sukan-sukan kolej, heee.. kali ke bape ntah yang penting taon 2010 kalo tak salah la.. Heee.. selaku kolej Tuanku Canselor, opkos la kaler kuning tu kire dah sebati gak ah.. Heeeeee.. So, baju sukan kolej dah macam baju skuad Rimau Malaysia pulak, (baru perasan..hahhahaha)

Kenangan banyak kat baju ni, sebab nye? petame kali Join lawn ball, petame kali gak ada pingat untuk kolej (mm..ase aku dah tulih ni kat entri-entri yang lepas). Hahaha, tulih gaklah.. heeeeeee... Sebab teruja dengan sukan lawn ball.. Sopan lagi best! heeeee.


Cam mane ghope baju tuhhhhh?





tadaaaaaaa!













Mana satu cek mimi? teka sendiri..hahahahaha.. =p
Masih bangga menjadi rakyat KTC, KOlej Tuanku Canselor..kikiki...
arrgghhhhhhhhhh! rindu beno dah aku ni dengan UTM..asek-asek entri pasal UTMMMM jek..hehehe...soriiii readerrrs =.<


10 comments:

ciK LyndaWawa said...

aummmmmm...=]hehehe

Ezad Skytech said...

tak reti nak main teka2 ni..huhu~

kura said...

tak pandai nk teka -,,-

NA said...

Nak dapatlah Mimito lepaskan rindu kat UTM tu. Hehe. Rasa Kak Wina tahu mana satu tapi diam-diam jerla.

-wina1979-

sha my heart said...

goooo.. Malaysia. *tetiba.

aktif awak dulu ya..

sang ratu said...

go mimi go!! hee....dah teka! tepat skali! dpt adiah pe dr skuad??hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

a'ah... cam jersi Malaysia lama :)


rindu UTM eh,smbung blk :)

Niena Pengembara Ilahi said...

a'ah... cam jersi Malaysia lama :)


rindu UTM eh,smbung blk :)

JIJI YU said...

ahahaha..semgt malaya ni

Iffah Afeefah said...

Y pkai cemen mte kot


atok ade x lam gambo haha