Thursday, September 29, 2011

lessOn 85

Bismillahirrahmanirrahim...




teNoooon buddiessss!
malas gile nak ON lappy nih, dah tengah ari baru nak ON, heee.. sebab ape? kalo tak kerana Belog, huh! esok, lusa tulat baru la nak ON. Eh, ada lagi... kalo tak kerana nak cari koje, hmmm, mang tak terbuka langsung la lappy ni..

Okeh, jangan mencarot lagi.. Jom intai-intai lessOn ari ni :





haaaa.. ingat tak di kala alam sekolah.. lepaih cikgu masuk, mesti bace doa, ha, dnilah doa nye, hehe, okeh, jangan gelak ye.. hee.. Doa yang kekadang hanya diamalkan waktu sekolah jek, padahal, dalam apa jua keadaan pun kita boleh amalkan..

okeh, doa ari ni adalah doa : Pembuka Hati..

MOlek la kita, yang sentiasa belajar ni.. Walau dah habis sekolah ke, Uni ke, kita takkan berhenti daripada terus belajar..Hanya Mati yang akan menamatkan semua ini.. Eh, mati pon belajar jugak.. Belajar pula di alam sana.. So, frasa belajar ini akan terus terus dan terus, kekal evergreen sehingga ke akhirnya...

Jom bace doa ni!

10 comments:

Sunah Sakura said...

ingat ustajahhh! time kasih!

Musang said...

doa wajib baca masa skolah dulu hehe

siti kektus said...

Tiap msuk kelas mst bce. Hehe
nice2. :)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

sebelum cikgu masa kena beri salam lu kan..baru baca hehehe......

http://cayob.blogspot.com/2011/09/tip-menyamar-ketika-kentut.html

Panggil Aku Han said...

teringat zaman sklh..:)

Hanie_Dew said...

dah baca. amin.

syakey said...

doa doa ni sangat penting. jangan bila hati berserabut baru nk baca doa pembuka hati. kan? :)

JIJI YU said...

asalnya ni doa sapa..cer teka

ciK LyndaWawa said...

amin...=]

anismelon said...

ingat ingat..mase tadika n skol fardu ain dolu