Monday, September 19, 2011

1.27am

Bismillahirrahmanirrahim..



aku masih disini
iya
dimana lagi
di bumi inilah
mahu tanya lagi ka
iya..
aku sambung balik, aku masih disini
disini di bumi
menanti waktu itu!


nuuunite!







16 comments:

NA said...

Menunggu konvo yer? Mesti dup dap jantung hati limpa tu kan? Berangan naik ke pentas untuk ambil ijazah.

Selamat beradu.

-wina1979-

maszull said...

salam mimi...selamat dtg ke jb yer...gud nite dear...:)

sha my heart said...

oo, tunggu konvo ya.. kite pun sama..tapi kdg2 rasa mcm tak nak balik ke U jer. haha~ perasaan berbelah bagi. kdg tak sabar, kadg rasa malas nk pergi. Adoi~

tahniah ya..

Musang said...

penantian satu penyiksaan

siti kektus said...

eceh. rabu depan dah start dah pesta konvo. tak payah dup dap sangat lah. hehehe rileks je ok. ;)

ciK LyndaWawa said...

menanti pe tu???anyway....good luck dear..hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

moning :D

Kakzakie said...

Selagi diberi peluang olehNya pasti kita ada di atas bumi ini. Insya-Allah...

JIJI YU said...

semua sedang menanti

Iffah Afeefah said...

Pagi opah

dhiera said...

alhamdulillah.. masih diberi peluang utk bernafas lagi~

msredcheesecake said...

rajinla dia cakap gudnite kat bloggers.... tapi waktu ni dah pagi dah... hhee...gud morning la...

DoodleLicious said...

Morning sudahhh ^^

Santri T.P.I.N.I said...

entri yg sangat simple!

::Miss Hearty:: said...

camat pg :)

Hanie_Dew said...

hello hello. kawan syaza eh. selamat berkenalan. =)