Friday, September 16, 2011

listen To me! i don't kill your farther!

Bismillahirrahmanirrahim..



Kome pemah tengok okestra?okeh, mimi tak penah.. heee.. Teringin nak pi tengok, sekali pon jaaadddiiilllah.. Sume alat muzik berganding kaki dan tangan beserta tulang untuk memainkan sebuah irama yang mengaummmm satu dewaaaaaaan yang besaaaaq lagi cam ummpphh! selesa kan.. Empuk jek kusi, sekali muzik main terus tidooo, krooohh krohhh

Okeh, jangan merepek lagi.. Satu lagu di mainkan oleh puluhan alat muzik, dalam masa yang sama, yang ni tinggi, yang ni rendah, yang ni tak dengar langsung.. ni dengar cam sedu-sedu.. macam-macam alat muzik kedengaran..

Macam tu jugaklah berkawan, mungkin ko panjang cam galah, mungkin ko ketot lagi tomei cam mimi, ehem-ehem, mungkin ko ada pipi tomato cam mimi jugak, tetapi semunya mengisi ruang kekosongan dalam hati memasing kan? barulah terasa kemanisan berkawan kan!

Esok, classmate amik jubah untuk konvo minggu depan, dan mimi dok kat sabah lagi.. Waaaaaaa.!. ase nak pangey superlelaki sile antaq saya pi Jaybee la ni gok!T__T

Sungguh indah bersahabat walau  ari-ari menangis bagai bah nak melanda Malaysia 
(hobi : nanes bebaaaaanyaaak)

Okeh, jom tengok cek lelakilelabah 3..weee! (tajuk entri = dialog dalam cite ni, kikiki)



7 comments:

Ezad Skytech said...

hee..sy belum pernah tengok orkestra lagi..hee~

p/s : konvo bila..?

Jue said...

Blum pnah lg p tgk tp tringin nak g. Nak tau gak pe rs dia hihi kwn biar seribu, bkasih biar satu. Chewah! Yg ptg ikhlas weee~

Nak jd kawan eh..bole sgt lah!! Teehee!

syahirooAhmad said...

sama la.. teringin laa... hmm..mesti best kan.. sorang satu pegang alat musix..

maszull said...

salam mimi...wah nak dtg jb yer kalau dtg jgn lupa dtg rumah mama yer......bila mimi konvo...:)

p/s teringin kenal mimi n nak jumpa bila konvo nanti...:)

jehanfrhin said...

konvo.. o.. konvo... huuhuu.. kite lambat lagi la majlis konvokesyen~

Paris Hilton (M) said...

teriingin nk g istana budaya, nanti kite g sesame nak??? hehe

anismelon said...

anis pon tak pernah..tngk lam tb je..jom g same same..heee..:D