Wednesday, September 21, 2011

lessOn 79

Bismillahirrahmanirrahim..



sorotan dari entri yang INI hari tu
dengan
status mimi kat FB macam ni




huuuuuuuu
ade sowang memember cek mimi mengkomeng-komeng cam ni ha :


huuuuu..
betol!
sabar itu tidak pernah memberikan kekosongan dalam hidup kan?

sabar itu mengajar kite supaya lebih bertabah!
sabar itu mengajar kita supaya lebih kuat!
sabar itu mengajar kita supaya selalu kembali kepada Dia!
sabar itu menjadikan diri kita supaya tidak berpututs asa dalam hidup!
sabar itu mengajar kita corak carik realiti kehidupan yang sebenarnye!
sungguh sabar itu indah andai kerana-Nya!

huuuuuuuuuuuu..ingat senang nak jadi orang yang sabar?huuu~
senyum la sekiranya anda mampu sampai ke tahap ini ye!



so, jom kite jadikan SABAR sebagai kawan karib kite eh!
bagi sesape yang bernama SABAR, ko dah jadi kawan karib aku officially~kikiki =]


13 comments:

NA said...

Betul tu. Jom kita bersabar. Moga yang terbaik datang kepada kita.

-wina1979-

Cik Sara said...

hehehe..typo lah mitoo..ada plak jadi kawan kari..Makan kari i tahulah...

Dah berkawan dengan SABARiah??? SABAR macam watak Abby Abadi dalam cerita raya tu...ngeeee...

Niena Pengembara Ilahi said...

semoga kta sntiasa mnjadi insan yg penyabar... Ggrrrrrr

Kakzakie said...

Sabar seseorang tetap ada batasan jangan sampai kena pijak kepala...

sergeant keroro said...

sabor ye opah. hehe XD

p/s : nak tengok atok jugakkkkkk

aimi said...

bersabar lh syg :)

Santri T.P.I.N.I said...

Allah suka orang yang sabar... dan orang yg paling kuat adalah org yg dapat menahan dirinya ketika marah.

JIJI YU said...

fasabrun jamil

SweetLikeWhat said...

SABAR JADIKAN KITA KUAT

KaK LimAh Si SupiR said...

ye..sabarlahh ^_^

dhiera said...

sabar itu separuh dari iman~

Iffah Afeefah said...

Sabar tu kwn karib

payung bagi kak ngah teman stie wakaka

ciK LyndaWawa said...

bersabar..pasti beroleh kejayaan..=]