Saturday, September 24, 2011

lessOn 82

Bismillahirrahamanirrahim.




moooorniinngg!
heeeeee..terawal pulak jari jemari membuka cek lappy pepagi nihhhh~ dek kesjukan tak tertahan dengan mata panda lagiiii..huuuuuu.. Nak jugak buka lappy kan..heeeeee...
dah tak mo merepek lagiii~ jommm tengok lessOn ari ini :






DOa apakah ini ?
doa : Hustul Khatimah (akhirnya)
heeee...memandangkan jantung ini berdegap degup bagai tak tahu la kenapa kan..makanya dengan pantas dan tuntasnye memilih doa ini..

Semoga doa ini boleh menjadi amalan kita.. Doa yang menjadi kekuatan kita sebagai muslim, doa yang  menjadikan kita sebagai sebaik-baik insan di muka bumi-Nya.. 

huuu..have a nice weeeeekend tooo alllll! (termasuklah diri sendiri..heeee)


8 comments:

Musang said...

org yg xberdoa kpd tuhan adalah org sombong....slmt berhujung minggu

Iffah Afeefah said...

Opahku bermate pnda

doakn sume lncar

KaK LimAh Si SupiR said...

insya allah..semoga kite adlh sebaik2 insan d dunia dan akhirat ^_^

thnx share doa ni..insya allah kaklimah amalkan :)

msredcheesecake said...

mahu cari jalan pulang.... masih samar... harap dugaanNYa mendekatkan kita pada Dia

NA said...

Wah waktu Kak Wina tulis komen, Mimito mesti dah konvo.

Tahniah.

-wina1979-

Zul Fattah said...

aku masih lg mencari jalan pulang menuju Ilahi.. doakan aku etek yup

Kancil 8349 said...

salam lily,

kancil dah terima hadiah dari lily...nanti kancil buat entry khas..sekarang sibuk dengan perkhemahan sekolah

maszull said...

salam mimi...mesti hapi berkonvokn...
slm buat family mimi.yer...:)